Uuring: Eesti on valmis Lidli turule tulekuks

Uuringufirma Norstat detsembris läbi viidud küsitluse kohaselt on 98% eestlastest teadlikud, et Saksa jaekaubanduskett Lidl on turule sisenemas. Jätkuvalt peavad tarbijad toidupoe valikul kõige olulisemaks faktoriks kvaliteeti ja hinda. Lisaks on pärast sügisest massvärbamist oluliselt suurenenud veendumus Lidlist kui ihaldusväärsest tööandjast, selgus uuringust.

10.01.2022 | Tallinn

Lidli Pärnu kauplus

Lidli Pärnu kauplus

“Võrreldes möödunud kevadel läbiviidud uuringuga ei ole inimeste hinnataju muutunud – toidukaupu peab jätkuvalt kalliks 75% vastanuist. Toidupoe valikul on aga kõige olulisemaks kriteeriumiks endiselt kvaliteet. Lidl pakub kõrgeimat kvaliteeti parima hinnaga, mistõttu oleme rõõmsad, et saame peatselt Eesti tarbijate ootusi täitma hakata,“ ütles Lidl Eesti korporatiivkommunikatsiooni osakonna esindaja Katrin Seppel.

Lisaks Lidli üldisele tuntusele on oluliselt kasvanud nende Eesti elanike hulk, kes hindavad kõrgelt Lidlit tööandjana. Kui kevadel enamikul vastanuist arvamus Lidli kui tööandja kohta puudus, siis pärast edukat värbamiskampaaniat eelmise aasta lõpus on teadlikkus oluliselt tõusnud. Suur osa uuringus osalejatest usub, et Lidl pakub oma töötajatele jaekaubandussektori parimat palka ning märkimisväärseid lisahüvesid.

Lidl Eesti personaliosakonna juht Liina Kippasto selgitas, et ettevõte ja selle meeskonnad on pidevas kasvus, mistõttu jätkuvad ka värbamised esialgu Tallinnas, hiljem ka Tartus, Ida-Virumaal ja teistes piirkondades.

Lidli töötasu on sektori keskmisest 25% kõrgem ja kõiki poetöötajaid ootab iga-aastane palgatõus. Me pakume oma töötajatele ka mitmeid lisahüvesid, nagu esimesest tööpäevast kehtima hakkav täiendav tervisekindlustus, mis sisaldab muuhulgas hambaravi, eriarstide vastuvõttu, füsioteraapiat ja palju muud,“ täpsustas Kippasto.

Kandideerima oodatakse nii varasema töökogemusega inimesi kui ka neid, kelle jaoks töö Lidli kaupluses on esimene töökoht. Kõik uued meeskonnaliikmed saavad enne tööle asumist põhjaliku väljaõppe, et omandada kõik poetööks vajalikud teadmised ja oskused.

Norstat viis Lidli tellimusel küsitluse läbi 1000 tööealise elaniku seas üle Eesti.

Lidlil on praegu valmimisjärgus neljas Eesti linnas kaheksa poodi. Lidl on Eesti Kaupmeeste Liidu ja Saksa-Balti Kaubanduskoja liige.

Lidlist

Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 11 550 kauplust ja enam kui 200 logistikakeskust 30 riigis.

Odavpoeketina pakub Lidl oma klientidele optimaalseimat hinna-kvaliteedi suhet. Lihtsus ja protsessidele orienteeritus juhivad igapäevategevusi nii kauplustes, logistikakeskustes kui teistes üksustes. Standardiseeritud protsesside kavandamise ja struktuurse ülesehituse eest on vastutav Lidl Stiftung, mille peakontor asub Neckarsulmis.

Lidlis töötab üle 341 000 töötaja. Tööd Lidlis iseloomustab dünaamilisus ja õiglus omavahelistes suhetes, mille väljundiks on tugevad meeskonnad üle maailma.

Igapäevategevustes võtab Lidl vastutuse inimeste, ühiskonna ja keskkonna eest. Lidlis tähendab jätkusuutlikkus oma kvaliteedilubaduse täitmist iga päev.

Jaekontserni Schwarz Grupi käive 2020. aastal oli 125,3 miljardit eurot.

2018. aastal asutatud Lidl Eesti OÜ keskendub praegu poevõrgu loomisele üle kogu Eesti. Rohkem infot www.lidl.ee ja LinkedIn.

Pressikontakt

Korporatiivkommunikatsiooni osakond
press@lidl.ee

Kategooria


Jaga

Vaata lisa