Uuring: 75% eestlastest peab toiduhindu kalliks ja näeb turul ruumi uuele tegijale

Uuringufirma Norstat küsitluse kohaselt hindab 62% eestimaalastest toitu kalliks ja 13% väga kalliks. Ainult 1% vastanutest peab toitu odavaks. Kõige olulisemaks kriteeriumiks toidupoe valikul nimetavad eestlased kvaliteeti, selgub Lidl Eesti tellitud tarbimiskäitumise uuringust.

28.07.2021 | Tallinn

Lidli Pärnu kauplus

Lidli Pärnu kauplus

Uuringust selgub, et hoolimata aasta alguses toimunud ja seni jätkuvatest jaekettide hinnakampaaniatest, peetakse toiduhindu jätkuvalt kalliks.

“Uuring näitab, et inimeste jaoks on väga oluline hind, mida mõjutab kiirenev inflatsioon ning üldine sisendhindade tõus toiduainetööstuses. Toidupoe valikul hindavad eestlased aga enim kvaliteeti. Kuna Lidl lähtub oma kaubavalikus vaid kõrgeimatest Saksa kvaliteedinõuetest, on meil hea meel näha, et kvaliteet on muutunud Eesti tarbijate jaoks esmatähtsaks,“ ütles Lidl Eesti esindaja Katrin Seppel.

Uuringu kohaselt on naised toidupoe valimisel meestest nõudlikumad. Kvaliteeti peab väga oluliseks 82% naistest, samas kui meestest hindas seda 68%. Mugav asukoht on oluline 76% naistest ning 62% meestest.

Tarbijad usuvad, et üldine hinnatõus jätkub Eestis ka lähitulevikus. Norstati juhi Evelin Pae sõnul on eestlased vägagi teadlikud, et Lidl siin varsti poed avab. “Uuringu kohaselt on koguni 94% vastanutest kursis, et Lidl plaanib Eesti turule siseneda. Kolm neljandikku inimestest ootab, et Lidl pakub häid hindu ning iga neljas usub, et  Lidli tulek aeglustab hinnatõusu sektoris laiemalt,” ütles Pae.

Norstat viis Lidli tellimusel küsitluse läbi 1000 tööealise elaniku seas üle Eesti.

Lidlil on valmimas kaheksa poodi neljas Eesti linnas ning ettevõte jätkab nii kontori- kui poetöötajate värbamist. Alates juulist on Lidl Eesti Kaupmeeste Liidu liige.

Lidlist

Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 12 000 kauplust ja enam kui 200 logistikakeskust 31 riigis.

Odavpoeketina pakub Lidl oma klientidele optimaalseimat hinna-kvaliteedi suhet. Lihtsus ja protsessidele orienteeritus juhivad igapäevategevusi nii kauplustes, logistikakeskustes kui teistes üksustes. Standardiseeritud protsesside kavandamise ja struktuurse ülesehituse eest on vastutav Lidl Stiftung, mille peakontor asub Neckarsulmis.

Lidlis töötab üle 360 000 töötaja. Tööd Lidlis iseloomustab dünaamilisus ja õiglus omavahelistes suhetes, mille väljundiks on tugevad meeskonnad üle maailma.

Igapäevategevustes võtab Lidl vastutuse inimeste, ühiskonna ja keskkonna eest. Lidlis tähendab jätkusuutlikkus oma kvaliteedilubaduse täitmist iga päev.

Jaekontserni Schwarz Grupi käive 2021. aastal oli 133,6 miljardit eurot.

Pressikontakt

Korporatiivkommunikatsiooni osakond
press@lidl.ee

Kategooria


Jaga

Lisamaterjal
Vaata lisa