Lidl hoiatab sotsiaalmeedias levivate võltsitud fännilehtede ja loosimängude eest

Lidl hoiatab, et erinevates sotsiaalmeediakanalites on levimas ettevõtte nime ja sümboolikat kasutatavad võltsitud fännilehed ning loosimängud. Lidl Eesti annab teada, et tegemist on pettustega ning ettevõte ei korralda ühtegi sellist loosi ega kampaaniat.

12.05.2021 | Tallinn

Palume kõigil selliseid fännilehti ja loosimänge ignoreerida ning mitte edasi jagada.

Lidl Eesti teavitab avalikkust oma ametlike sotsiaalmeediakanalite avamistest.

Lisatud kuvatõmmised senistest võltsingutest.

Lidlist

Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 11 550 kauplust ja enam kui 200 logistikakeskust 31 riigis.

Odavpoeketina pakub Lidl oma klientidele optimaalseimat hinna-kvaliteedi suhet. Lihtsus ja protsessidele orienteeritus juhivad igapäevategevusi nii kauplustes, logistikakeskustes kui teistes üksustes. Standardiseeritud protsesside kavandamise ja struktuurse ülesehituse eest on vastutav Lidl Stiftung, mille peakontor asub Neckarsulmis.

Lidlis töötab üle 341 000 töötaja. Tööd Lidlis iseloomustab dünaamilisus ja õiglus omavahelistes suhetes, mille väljundiks on tugevad meeskonnad üle maailma.

Igapäevategevustes võtab Lidl vastutuse inimeste, ühiskonna ja keskkonna eest. Lidlis tähendab jätkusuutlikkus oma kvaliteedilubaduse täitmist iga päev.

Jaekontserni Schwarz Grupi käive 2020. aastal oli 125,3 miljardit eurot.

Pressikontakt

Korporatiivkommunikatsiooni osakond
press@lidl.ee

Kategooria


Jaga

Lisamaterjal
Vaata lisa