Lidl hoiatab sotsiaalmeedias levivate võltsitud fännilehtede ja loosimängude eest

Lidl hoiatab, et erinevates sotsiaalmeediakanalites on levimas ettevõtte nime ja sümboolikat kasutatavad võltsitud fännilehed ning loosimängud. Lidl Eesti annab teada, et tegemist on pettustega ning ettevõte ei korralda ühtegi sellist loosi ega kampaaniat.

12.05.2021 | Tallinn

Lidl logo

Palume kõigil selliseid fännilehti ja loosimänge ignoreerida ning mitte edasi jagada.

Lidl Eesti teavitab avalikkust oma ametlike sotsiaalmeediakanalite avamistest.

Lisatud kuvatõmmised senistest võltsingutest.

Lidlist

Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja Euroopas. Schwarz Grupi käive 2019. aastal oli 113,3 miljardit eurot.

Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 11 200 kauplust ja enam kui 200 logistikakeskust 29 riigis üle maailma. Lidlis töötab üle 310 000 töötaja. Oma klientidele pakub Lidl kõrgeima kvaliteediga värskeid tooteid, liha- ja pagaritooteid ning tööstuskaupu madalaima hinnaga.

2018. aastal asutatud Lidl Eesti OÜ keskendub praegu poevõrgu loomisele üle kogu Eesti. Rohkem infot www.lidl.ee ja LinkedIn.

Pressikontakt

Korporatiivkommunikatsiooni osakond
press@lidl.ee

Jaga

Lisamaterjal
Vaata lisa