Lidl hoiatab sotsiaalmeedias levivate võltsitud fännilehtede ja loosimängude eest
Lidl hoiatab, et erinevates sotsiaalmeediakanalites on levimas ettevõtte nime ja sümboolikat kasutatavad võltsitud fännilehed ning loosimängud. Lidl Eesti annab teada, et tegemist on pettustega ning ettevõte ei korralda ühtegi sellist loosi ega kampaaniat.
12.05.2021 | Tallinn
Palume kõigil selliseid fännilehti ja loosimänge ignoreerida ning mitte edasi jagada.
Lidl Eesti teavitab avalikkust oma ametlike sotsiaalmeediakanalite avamistest.
Lisatud kuvatõmmised senistest võltsingutest.
Lidlist
Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja kogu Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 12 350 kauplust ja enam kui 220 logistikakeskust 31 riigis üle maailma.
Odavpoeketina pakub Lidl oma klientidele optimaalseimat hinna-kvaliteedi suhet. Lihtsus ja protsessidele orienteeritus juhivad igapäevategevusi nii kauplustes, logistikakeskustes kui teistes üksustes. Standardiseeritud protsesside kavandamise ja struktuurse ülesehituse eest on vastutav Lidl Stiftung, mille peakontor asub Neckarsulmis.
Lidlis töötab üle 375 000 töötaja. Tööd Lidlis iseloomustab dünaamilisus ja õiglus omavahelistes suhetes, mille väljundiks on tugevad meeskonnad üle maailma.
Igapäevategevustes võtab Lidl vastutuse inimeste, ühiskonna ja keskkonna eest. Lidlis tähendab jätkusuutlikkus oma kvaliteedilubaduse täitmist iga päev.
Jaekontserni Schwarz Grupi käive 2023. aastal oli 167,2 miljardit eurot.