Lidli tööriistade kaubamärk Parkside alustab kampaaniat koos Arnold Schwarzeneggeriga
Alates augustist alustab Hollywoodi legend kampaaniat koostöös Lidli Parkside kaubamärgiga, motiveerides asju ise tegema.
30.08.2023 | Tallinn
Arnold Schwarzenegger on Parkside kaubamärgi uus nägu. Sõnadega "Tee seda ise!" innustab ta teles ja sotsiaalmeedias teisi, jagades Parkside reklaamis oma edu saladusi. Vaatajad saavad Parkside isetegemise maailmas uuesti kogeda tema karjääri legendaarseid hetki. Arnold Schwarzenegger on Parkside’i eestkõneleja. Ta inspireerib inimesi asjal sarvist haarama ja toetab neid teel edu poole. Tegemise juurde käib ka paras kogus huumorit ja eneseirooniat.
Schwarzenegger ja Parkside sobivad suurepäraselt kokku! Lidl Internationali ostujuht Christoph Pohl selgitab: "Tänu aastatepikkusele pidevale arengule on Parkside’ist kujunenud kaubamärk, mis on suutnud paljusid kliente inspireerida kõrge kvaliteedi, ületamatu hinna ja kvaliteedi suhte, muljetavaldava valiku ja ahvatleva disainiga. Arnold Schwarzenegger on mees, kes kehastab paljusid meie väärtusi. Parkside seisab isetegemise eest. Tahame anda inimestele kindlustunde, et nad saavad hakkama. Arnold Schwarzenegger on tegija: ta on autentne, sihikindel ja maalähedane. Oleme uhked, et ta on nüüd osa Parkside meeskonnast."
Tee-seda-ise kõigile – see ongi Parkside. Kaubamärk on eelkõige suunatud kõigile neile, kellele meeldib remontida, ehitada ja aias töötada – lihtsalt kääri oma käised üles. Parkside’i tööriistade, aiatehnika ja lisatarvikute valik on saadaval kõikides Lidli poodides Eestis.
Arnold Schwarzeneggerile pole tööriistad võõrad. Ta on varem töötanud müürsepa ja ehitajana. See on veel üks põhjus, miks koostöö Parkside’iga on näitleja jaoks täielik õnnestumine. Nagu Schwarzenegger ise rõhutab: ""Tee seda ise" – see on täpselt minu suhtumine! Sa pead endasse uskuma, seetõttu ma olen Parksider."
Lidlist
Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja kogu Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 12 350 kauplust ja enam kui 220 logistikakeskust 31 riigis üle maailma.
Odavpoeketina pakub Lidl oma klientidele optimaalseimat hinna-kvaliteedi suhet. Lihtsus ja protsessidele orienteeritus juhivad igapäevategevusi nii kauplustes, logistikakeskustes kui teistes üksustes. Standardiseeritud protsesside kavandamise ja struktuurse ülesehituse eest on vastutav Lidl Stiftung, mille peakontor asub Neckarsulmis.
Lidlis töötab üle 375 000 töötaja. Tööd Lidlis iseloomustab dünaamilisus ja õiglus omavahelistes suhetes, mille väljundiks on tugevad meeskonnad üle maailma.
Igapäevategevustes võtab Lidl vastutuse inimeste, ühiskonna ja keskkonna eest. Lidlis tähendab jätkusuutlikkus oma kvaliteedilubaduse täitmist iga päev.
Jaekontserni Schwarz Grupi käive 2023. aastal oli 167,2 miljardit eurot.