Eestis filmitud Lidli üleeuroopaline jõulureklaam aitab raskelt haigete laste unistusi täita
Euroopa tele- ja veebikanalitesse jõudis Lidli tänavune pühade reklaamklipp, milles näeb mitmeid äratuntavalt Tallinnas filmitud kaadreid. Südamliku jõululoo üks peategelastest on pesukaru, kelle sarnase pehme mänguasja ostuga saavad Lidli kliendid jõulude eel toetada MTÜ Minu Unistuste Päev tegevust.
24.11.2023 | Tallinn
“Lidli tänavune südamlik pühadeklipp jõuab ekraanidele näiteks nii Hispaanias, Itaalias Suurbritannias kui ka meile märksa lähemal asuvates riikides nagu Poolas või Taanis,” kommenteeris Lidl Eesti kommunikatsioonijuht Katrin Seppel.
Klipis nähtavas jõululoos leiab aset fiktiivses linnas, kuid tähelepanelik vaataja võib mõnes kaadris ära tunda näiteks Tallinna südalinnas asuva Roosikrantsi tänava ning siin-seal vilksab läbi ka mõni ajalooline puitmaja, mis on omane Tallinna kesklinnale ja seda ümbritsevatele asumitele.
Ühe jõuluvideo keskse tegelase saab igaüks ka omale koju viia, sest sel pühadeperioodil on Lidl Eesti kauplustes müügil pesukarud, mille müügitulust tehakse annetus heategevusfondile Minu Unistuste Päev. “Seekordse heategevusliku kampaania puhul on kõigil võimalik teha ühe ostuga rõõmsamaks mitu inimest. Ühel poolt on pühadeteemalise pesukaru soe kingitus mõnele armsale inimesele ja samas läheb iga pesukaru ostult 2 eurot heategevusfondi Minu Unistuste Päev toetuseks,” kommenteeris Seppel.
“Lidl toetab erinevaid heategevusprojekte aastaringselt, aga muidugi on just jõuluaeg see, kus tavaks ligimestele eriliselt toeks olla. Kui paljud inimesed annavad korraga oma väikese panuse, siis sünnivadki südant soojendavad jõuluimed,” mõtiskles Seppel.
Heategevusfond Minu Unistuste Päev teeb teoks raskelt ja krooniliselt haigete laste unistusi, et toetada nende ravi läbi positiivsete emotsioonide. “Iga kogutud euro on tähtis, kuid oluline on ka inimeste teadlikkus meie tegevusest. Koostöö sedavõrd laia haardega ettevõttega nagu Lidl, annab meile võimaluse jõuda suure hulga inimesteni ja seega ka potentsiaalsete heategijateni,” sõnas heategevusfondi Minu Unistuste Päev tegevjuht Margarita Ingel.
Heategevuslikud pesukarud on saadaval kõikides Lidli poodides üle Eesti ja need maksavad 5.99 eurot. Lidli jõuluvideot näed siit: Eriliste hetkede maagia: imeline jõuluaeg
Lidlist
Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 12 000 kauplust ja enam kui 200 logistikakeskust 31 riigis.
Odavpoeketina pakub Lidl oma klientidele optimaalseimat hinna-kvaliteedi suhet. Lihtsus ja protsessidele orienteeritus juhivad igapäevategevusi nii kauplustes, logistikakeskustes kui teistes üksustes. Standardiseeritud protsesside kavandamise ja struktuurse ülesehituse eest on vastutav Lidl Stiftung, mille peakontor asub Neckarsulmis.
Lidlis töötab üle 360 000 töötaja. Tööd Lidlis iseloomustab dünaamilisus ja õiglus omavahelistes suhetes, mille väljundiks on tugevad meeskonnad üle maailma.
Igapäevategevustes võtab Lidl vastutuse inimeste, ühiskonna ja keskkonna eest. Lidlis tähendab jätkusuutlikkus oma kvaliteedilubaduse täitmist iga päev.
Jaekontserni Schwarz Grupi käive 2021. aastal oli 133,6 miljardit eurot.