Lidli püsikliendiprogrammi lisandusid täiendavat hinnavõitu pakkuvad sooduskupongid

Lidli püsikliendiäpp Lidl Plus on aidanud aasta algusest saadik Eesti peredel säästa ostukorvilt kümneid eurosid kuus, kuid uue funktsiooni Kupong Plus abil suureneb võimalik rahaline kokkuhoid veelgi.

23.08.2023 | Tallinn

Kupong Plus.

Kupong Plus.

Kupong Plus on Lidl Plus lojaalsusprogrammi uus lisavõimalus, mis arvestab jooksva kuu ostusaldoga ja lähtuvalt sellest pakub välja erinevaid soodustusi.

“Ostusaldo on kuu jooksul Lidlis tehtavate ostude summa, mille suurenedes saad teenida erinevaid boonuskuponge. Mida rohkem ostad, seda atraktiivsemaid boonuskuponge saad lunastada,” selgitas Lidl Eesti esindaja Katrin Seppel.

Mida suurem on kasutaja ostusaldo, seda suurem on ka tema tõenäosus koguda kuu jooksul kokku maksimaalsed neli boonuskupongi. “Need võimaldavad kasutajal osta kvaliteetseid tooteid kõigest 1 sendi eest. Esimene kupong avaneb kasutajale 40-eurose ostusaldo kogunemisel, teine 70-eurose, kolmas 110-eurose ning neljas 210-eurose ostusaldo kokku saamisel,” kirjeldas Katrin Seppel.

Teatis järgmise 1-sendise boonuskupongi kohta ilmub rakendusse automaatselt kohe, kui üks ostutasemetest on saavutatud. Ühe-sendi pakkumine kehtib 7 päeva. Oluline on meeles pidada, et saadud kupongide kasutamiseks tuleb need kindlasti enne Lidl Plus äpis aktiveerida.

Alkoholi-, tubaka- ja nikotiinitooted, kinkekaardid, pandipakendi tasu ja energiajoogid ostusaldot ei kasvata.

Enam kui 50 miljoni ülemaailmse kasutajaga lojaalsusäpp Lidl Plus jõudis Eestisse käesoleva aasta jaanuaris. Sellest ajast on Lidl Plus püsinud enim alla laetud rakenduste seas ja on eestlaste seas palju positiivset tagasisidet saanud. Nagu igat rakendust, saab ka Lidl Plusi Google Play Store'ist või Apple App Store'ist tasuta alla laadida.

 

Lidlist

Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 12 000 kauplust ja enam kui 200 logistikakeskust 31 riigis.

Odavpoeketina pakub Lidl oma klientidele optimaalseimat hinna-kvaliteedi suhet. Lihtsus ja protsessidele orienteeritus juhivad igapäevategevusi nii kauplustes, logistikakeskustes kui teistes üksustes. Standardiseeritud protsesside kavandamise ja struktuurse ülesehituse eest on vastutav Lidl Stiftung, mille peakontor asub Neckarsulmis.

Lidlis töötab üle 360 000 töötaja. Tööd Lidlis iseloomustab dünaamilisus ja õiglus omavahelistes suhetes, mille väljundiks on tugevad meeskonnad üle maailma.

Igapäevategevustes võtab Lidl vastutuse inimeste, ühiskonna ja keskkonna eest. Lidlis tähendab jätkusuutlikkus oma kvaliteedilubaduse täitmist iga päev.

Jaekontserni Schwarz Grupi käive 2021. aastal oli 133,6 miljardit eurot.

Pressikontakt

Korporatiivkommunikatsiooni osakond
press@lidl.ee

Kategooria


Jaga

Vaata lisa