Lidl laiendab koostööd Eesti piimatootjatega

Eelmisel aastal Eestis esimesed kauplused avanud Lidl Eesti suurendab järjepidevalt kodumaiste toodete osakaalu kauplustes ja tänase seisuga on igapäevaselt saadaval ligi 20 Eestis valminud piimatoodet, millest 9 on lettidel Lidli kaubamärgi Pilos all ning ülejäänusid ehib tootjate enda logo.

19.10.2023 | Tallinn

Lidl Eesti pood.

"Kuigi Lidli loodud Pilose piimatoodete kaubamärk on rahvusvaheline ja hästi tuntud üle kogu Euroopa, tagab just koostöö kohalike tootjatega, et igas riigis on Pilose piimatoodetel ka ehe kohalik maitse," selgitab Lidl Eesti ostuvaldkonna eest vastutav juhatuse liige Nikola Balaban. „Eestimaistest Pilose piimatoodetest on nii eelmisel kui sel aastal absoluutne võitja ning müügihitt 2,5% Pilose piim, mis on olnud ja on kindlasti ka edaspidi Eesti tarbija toidulaual aukohal,“ rõhutab ta.

Uuringufirma Nielsen analüüs näitab, et viimasel kahel aastal on suurenenud inimeste huvi omamärgitoodete vastu ning samal ajal eelistatakse endiselt kodumaiseid tooteid. Kindlasti on neid trende toetanud ka Pilose piimatoodete turule tulek, sest just Lidl pakub klientidele ühekorraga nii tugevat rahvusvahelist kaubamärki kui parima hinna ja kvaliteedi suhtega kohalikku toodet.

Nikola Balaban rõhutab: "Meil on hea meel, et Lidli kohalike koostööpartnerite ring kasvab jätkuvalt ning saame Eesti inimestele pakkuda järjest rohkem kohalikust piimast valmistatud tooteid, mis vastavad Lidli kõrgetele kvaliteedinõuetele. Oleme sihikindlad ning töötame selle nimel, et pakkuda edaspidi Lidli Pilose piimatoodete sarjas üha enam suurepäraseid Eesti piimatooteid.

Lidl Eesti suurimateks koostööpartneriteks on Valio ja Farmi piimatööstus, kuid koostööd tehakse ka väiksemate ja piirkondlike piimatöötlejatega, kes suudavad piima, keefiri, juustu, koort, jogurtit ja kodujuustu tootes täita kõrgeid tööeetika ning kvaliteedinõudeid.

 

Lidlist

Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 12 000 kauplust ja enam kui 200 logistikakeskust 31 riigis.

Odavpoeketina pakub Lidl oma klientidele optimaalseimat hinna-kvaliteedi suhet. Lihtsus ja protsessidele orienteeritus juhivad igapäevategevusi nii kauplustes, logistikakeskustes kui teistes üksustes. Standardiseeritud protsesside kavandamise ja struktuurse ülesehituse eest on vastutav Lidl Stiftung, mille peakontor asub Neckarsulmis.

Lidlis töötab üle 360 000 töötaja. Tööd Lidlis iseloomustab dünaamilisus ja õiglus omavahelistes suhetes, mille väljundiks on tugevad meeskonnad üle maailma.

Igapäevategevustes võtab Lidl vastutuse inimeste, ühiskonna ja keskkonna eest. Lidlis tähendab jätkusuutlikkus oma kvaliteedilubaduse täitmist iga päev.

Jaekontserni Schwarz Grupi käive 2021. aastal oli 133,6 miljardit eurot.

Pressikontakt

Korporatiivkommunikatsiooni osakond
press@lidl.ee

Kategooria


Jaga

Vaata lisa