Lidl Eesti kingib ühele kliendile sünnipäevaks BMW linnamaasturi

Märtsis möödub aasta esimeste Lidli kaupluste avamisest Eestis ja sel puhul korraldab ettevõte klientidele sünnipäeva kampaania, mille võitja saab uhiuue linnamaasturi BMW X1 omanikuks.

27.02.2023 | Tallinn

Lidli autoloos.

Lidli autoloos.

"Väljendil "Saksa kvaliteet" on eestlaste jaoks kindel väärtus. Just sellist kvaliteediemotsiooni on Lidl pakkunud Eestis juba aasta aega ning seda väljendab ka meie sünnipäeva kampaania peavõit," selgitas Lidl Eesti kommunikatsioonijuht Katrin Seppel, kelle kinnitusel loositakse lisaks linnamaasturile BMW X1 välja veel ka viis iPhone 14 ja 33 Lidli 100-eurose väärtusega kinkekaarti.

“Kindlasti võib nimetada edulooks seda, kuidas Eesti inimesed on Lidlile ainuomase ja kõikjal Euroopas populaarse ostlemiskogemuse omaks võtnud. Meie jaoks on oluline, et oleme laiendanud inimeste valikuvõimalusi ja hoidnud kõrge kvaliteedi juures kaupade hinnad ikkagi taskukohased," rõhutas Seppel.

Kampaania kestab Lidl Eesti kauplustes perioodil 25.02 – 31.03. Kampaania jooksul tuleb kliendil osta Lidl Eesti kauplustest vähemalt 20€ eest ja registreerida ostutšekk www.lidl.ee/loos. Peale ostutšeki registreerimist tekib kliendil õigus osaleda kampaania auhindade loosis. Lidl Plusi kasutajad saavad digitšekki rakendusest kopeerida ja selle kaudu loosilehele minna.

Kampaanias võivad osaleda kõik vähemalt 18-aastased füüsilised isikud, kellel on isikut tõendav dokument, välja arvatud Lidl Eesti OÜ töötajad. Alates 6. märtsist saab viiel järjestikusel esmaspäeval üks õnnelik võitja endale iPhone 14 ja samuti loositakse samal päeval välja ka vähemalt 5 Lidli 100-eurose väärtusega kinkekaarti, peavõiduks oleva BMW X1 võitja selgub 3. aprillil.

Lidlist

Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 12 000 kauplust ja enam kui 200 logistikakeskust 31 riigis.

Odavpoeketina pakub Lidl oma klientidele optimaalseimat hinna-kvaliteedi suhet. Lihtsus ja protsessidele orienteeritus juhivad igapäevategevusi nii kauplustes, logistikakeskustes kui teistes üksustes. Standardiseeritud protsesside kavandamise ja struktuurse ülesehituse eest on vastutav Lidl Stiftung, mille peakontor asub Neckarsulmis.

Lidlis töötab üle 360 000 töötaja. Tööd Lidlis iseloomustab dünaamilisus ja õiglus omavahelistes suhetes, mille väljundiks on tugevad meeskonnad üle maailma.

Igapäevategevustes võtab Lidl vastutuse inimeste, ühiskonna ja keskkonna eest. Lidlis tähendab jätkusuutlikkus oma kvaliteedilubaduse täitmist iga päev.

Jaekontserni Schwarz Grupi käive 2021. aastal oli 133,6 miljardit eurot.

Pressikontakt

Korporatiivkommunikatsiooni osakond
press@lidl.ee

Kategooria


Jaga

Vaata lisa