Lidl teeb koostööd ligi 50 eestimaise tootjaga ja tutvustab "Eesti kvaliteedi" märgist

Vähem kui aastaga on Lidli kauplustes esindatud Eesti toidutootjate arv peaaegu kahekordistunud ning uute kohalike partnerite arv kasvab igakuiselt. Tänaseks on ettevõttel ligi 50 eestimaist koostööpartnerit ning nende toodete esile tõstmiseks tutvustab Lidl märgist „Eesti kvaliteet“.

22.02.2024 | Tallinn

Eesti kvaliteedi silt

Lidl Eesti toodete sortiment on väga mitmekülgne, alustades lihast ja piimast kuni hooajaliste põllusaadusteni. Lidli jaoks on partnerite valikul kõige tähtsamad toodete kõrge kvaliteet ja tarnekindlus.

"Igas riigis, kus Lidl poed avab, on koostöö kohalike tootjatega alati esmatähtsal kohal. Me teame, kuivõrd palju eestlased armastavad kodumaist toodangut ja meil on väga hea meel teha koostööd juba ligi 50 Eesti tootjaga, kelle kaubad on meie poodides müügil Lidli enda kaubamärkide või kampaaniapakkumistena oma brändi all. Kui praegu räägime ligi 50 Eesti tootjast, siis eesmärk on seda numbrit kasvatada ja leida veelgi enam Eesti tootjaid meie sortimenti täiendama,“ kinnitas Lidl Eesti ostuvaldkonna eest vastutav juhatuse liige Nikola Balaban.

Veebruaris võttis Lidl kasutusele uue märgise „Eesti kvaliteet“, mis aitab ostjal kiiremini leida Eesti toote. „See märgis kinnitab nii meile kui ka kõikidele Lidli klientidele, et tegemist on ehtsa ja kvaliteetse Eesti tootega, mis vastab meie ja meie tootjate kõrgetele kvaliteedinõuetele,“ lisas Balaban.
Märgist on hetkel võimalik näha toote kohal asuval hinnasildil kõikidel Eestis toodetud kaupadel ja lähitulevikus jõuavad märgised ka Lidli kaubamärkide all toodetud Eesti toodete pakenditele.

Lidli soov on pakkuda Eesti tootjatele ka võimalust välisturgudele jõuda. „Lidl on tõeliselt rahvusvahelise haardega ettevõte ja tegutseb kõikjal sarnaste põhimõtete alusel, mis omakorda avab meie partneriks saanud tootjale suure kasvupotentsiaali. Kõikidele meie eestimaistele tootjatele võib avaneda eksportturg mitte ainult Lätti, aga ka teistesse Lidli riikidesse,“ sõnas Balaban, rõhutades, et Lidl on avatud koostööle kõikide tootjatega, kes kvaliteedinõuetele vastavad.

Balaban lisas, et pikaajalise koostöö ülesehitamine on aeganõudev protsess, kuna paljudel Eesti tootjatel puuduvad Lidli poolt nõutud rahvusvahelised kvaliteedisertifikaadid, nagu BRCGS Food Safety Global Standard and IFS. Nende hankimine ja Lidli poolt nõutud korrapäraste kvaliteedikontrollide läbimine võtab aega, aga Lidl kutsub üles kõiki Eesti tootjaid pingutama, et ka nende tooted Lidli poodidesse jõuaks.

Hetkel on Lidlil 13 kauplust kuues linnas üle Eesti, millest 6 asuvad Tallinnas, 2 Tartus, 2 Narvas ning 1 Jõhvis, Rakveres ja Pärnus.

 

Lidlist

Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 12 000 kauplust ja enam kui 200 logistikakeskust 31 riigis.

Odavpoeketina pakub Lidl oma klientidele optimaalseimat hinna-kvaliteedi suhet. Lihtsus ja protsessidele orienteeritus juhivad igapäevategevusi nii kauplustes, logistikakeskustes kui teistes üksustes. Standardiseeritud protsesside kavandamise ja struktuurse ülesehituse eest on vastutav Lidl Stiftung, mille peakontor asub Neckarsulmis.

Lidlis töötab üle 360 000 töötaja. Tööd Lidlis iseloomustab dünaamilisus ja õiglus omavahelistes suhetes, mille väljundiks on tugevad meeskonnad üle maailma.

Igapäevategevustes võtab Lidl vastutuse inimeste, ühiskonna ja keskkonna eest. Lidlis tähendab jätkusuutlikkus oma kvaliteedilubaduse täitmist iga päev.

Jaekontserni Schwarz Grupi käive 2021. aastal oli 133,6 miljardit eurot.

Pressikontakt

Korporatiivkommunikatsiooni osakond
press@lidl.ee

Kategooria


Jaga

Vaata lisa