Lidl tähistab rahvusvahelist Maa päeva

Lidl Eesti tähistab täna, 22. aprillil, ülemaailmset Maa päeva ning selle sündmuse puhul on õige hetk visata pilk peale Lidli pingutustele ja eesmärkidele, mis on pühendatud Maale.

22.04.2024 | Tallinn

Lidli pood.

Ülemaailmsel Maa päeval juhitakse mitmesuguste ürituste ja ettevõtmistega inimeste tähelepanu keskkonnaprobleemidele, nagu kliima soojenemine, elurikkus, õhusaaste ja liigne ressursside tarbimine

Suure rahvusvahelise ettevõttena mõistab Lidl oma mõjukeskkonnale, mistõttu on Lidl seadnud endale ja oma liikmesriikidele selged eesmärgid ja juhised Maa ressursside säästmiseks.

Ressursside vastutustundlik kasutamine on Lidli jätkusuutlikkuse strateegia üks kuuest võtmeteemast. Ressursside kõige efektiivsemaks kasutamiseks keskendub Lidl läbi oma REset Plastic strateegia ringmajanduse arendamisele ja on võtnud eesmärgiks omamärgitoodete pakendamisel kasutada vähemalt 25% taaskasutatud plastikut 2025. aastaks. Lidl on ka esimese jaeketina Eestis pälvinud erilise ISO 50001 sertifikaadi, mis tunnustab poodide efektiivset energiakasutust. Näiteks on kõigis Lidli poodides LED-valgustus ja nutikad küttesüsteemid. Kõikidele poodidele on omistatud ka rahvusvaheliselt tunnustatud EDGE sertifikaat, mis tähendab, et Lidli poed tarbivad vähemalt 20% vähem energiat ja vett kui poed, mis seda standardit ei järgi.

Lidl võtab keskkonnakaitset ja tulevastele põlvkondadele kvaliteetse elukeskkonna tagamist väga tõsiselt. On selge, et meiesugused suured ettevõtted peavad näitama eeskuju ja olema teerajajad vastutustundliku käitumise osas. Me teame ka, et kõik meie sidusrühmad, tarbijast kuni tootjani, mängivad olulist rolli bioloogilise mitmekesisuse säilitamisel,“ kinnitab Lidl Eesti ettevõtte sotsiaalse vastutuse spetsialist Liis Kiviloo.

Loodusliku mitmekesisuse säilitamine on järjekordne võtmeteema Lidli jätkusuutlikkuse plaanis. Selleks, et toetada looduslike keskkondade säilitamist, pakub Lidl Eesti oma tootevalikus üha rohkem mahetooteid ja korraldab oma kollektiiviga igal sügisel jõgede puhastamise aktsiooni. Lisaks, on Lidl esimene toiduainete jaemüüja Euroopas, kes nõuab juba rohkem kui 250-lt tootjalt Global G.A.P. sertifikaati. See nõue garanteerib, et Lidli poelettidele jõudnud puu- ja juurviljad on toodetud järgides jätkusuutlikke põhimõtteid ja aitab kaitsta ülemaailmset elurikkust.

Veel üks Lidli võtmeteema, mis saab palju tähelepanu Maa päeva raames, on kliimakaitse. Selleks, et omalt poolt toetada Pariisi kliimakokkuleppe eesmärkide saavutamist on Lidl võtnud rahvusvaheliseks eesmärgiks vähendada oma tegevusest tekkivate kasvuhoonegaaside kogust 80% võrra 2030. aastaks. Selle eesmärgi saavutamiseks saavad kõik Lidli poed Eestis ja mujal 100% oma kasutatavast energiast taastuvallikatest ja kahes Lidli poes Tallinnas, Tähesajus ja Raadikul, on kasutusel ka päikesepaneelid. Loomsete toiduainete tarbimise vähendamisel on samuti oluline osa kliimakaitses ja selleks on Lidl võtnud eesmärgiks pakkuda oma klientidele üha rohkem taimseid alternatiive.

Lidlist

Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja kogu Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 12 350 kauplust ja enam kui 220 logistikakeskust 31 riigis üle maailma.

Odavpoeketina pakub Lidl oma klientidele optimaalseimat hinna-kvaliteedi suhet. Lihtsus ja protsessidele orienteeritus juhivad igapäevategevusi nii kauplustes, logistikakeskustes kui teistes üksustes. Standardiseeritud protsesside kavandamise ja struktuurse ülesehituse eest on vastutav Lidl Stiftung, mille peakontor asub Neckarsulmis.

Lidlis töötab üle 375 000 töötaja. Tööd Lidlis iseloomustab dünaamilisus ja õiglus omavahelistes suhetes, mille väljundiks on tugevad meeskonnad üle maailma.

Igapäevategevustes võtab Lidl vastutuse inimeste, ühiskonna ja keskkonna eest. Lidlis tähendab jätkusuutlikkus oma kvaliteedilubaduse täitmist iga päev.

Jaekontserni Schwarz Grupi käive 2023. aastal oli 167,2 miljardit eurot.

Pressikontakt

Korporatiivkommunikatsiooni osakond
press@lidl.ee

Kategooria


Jaga

Vaata lisa