Lidl võtab Eestis kasutusele uudse keskkonnasõbraliku kassatšeki paberi

Septembri jooksul võtavad kõik Lidli kauplused Eestis kasutusele uue, senisest tunduvalt keskkonnasõbralikuma ja samas ka vastupidavama kassatšeki paberi.

20.09.2022 | Tallinn

Ostutšekk

Visuaalselt eristuv helesinine termopaber on saanud rahvusvahelise FSC sertifikaadi, mis tõendab, et see on toodetud keskkonnasõbralikult. Lidlis kasutusele võetav tšekipaber on fenoolivaba ega kasuta keemilisi lisandeid, mis muudab selle looduse jaoks ohutuks ja täielikult ümbertöödeldavaks. Samas on tšekipaber päikesevalguse suhtes vastupidav ja seda saab vajadusel pikka aega säilitada, kartmata teksti tuhmumist.

"Paber on kaetud musta tindi kihiga, mis trükkimisel kaetakse õhukese valge tindi kihiga, mis kokkuvõttes annab uuele tšekipaberile helesinise värvuse. Tänu õli- ja veekindlusele ei hävine tšekile trükitud info kokkupuutel teiste poekotis olevate toodetega," ütles Lidl Eesti esindaja Katrin Seppel, kelle sõnul astub ettevõte uue paberi kasutuselevõtuga järjekordse sammu loodusvarade kaitsmise ja igapäevase ostlemise keskkonnasõbralikumaks muutmise suunas. Uus tšekipaber on samuti 100% taaskasutatav.

Lidlist

Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 12 000 kauplust ja enam kui 200 logistikakeskust 31 riigis.

Odavpoeketina pakub Lidl oma klientidele optimaalseimat hinna-kvaliteedi suhet. Lihtsus ja protsessidele orienteeritus juhivad igapäevategevusi nii kauplustes, logistikakeskustes kui teistes üksustes. Standardiseeritud protsesside kavandamise ja struktuurse ülesehituse eest on vastutav Lidl Stiftung, mille peakontor asub Neckarsulmis.

Lidlis töötab üle 360 000 töötaja. Tööd Lidlis iseloomustab dünaamilisus ja õiglus omavahelistes suhetes, mille väljundiks on tugevad meeskonnad üle maailma.

Igapäevategevustes võtab Lidl vastutuse inimeste, ühiskonna ja keskkonna eest. Lidlis tähendab jätkusuutlikkus oma kvaliteedilubaduse täitmist iga päev.

Jaekontserni Schwarz Grupi käive 2021. aastal oli 133,6 miljardit eurot.

Pressikontakt

Korporatiivkommunikatsiooni osakond
press@lidl.ee

Kategooria


Jaga

Vaata lisa