Lidl võtab Eestis kasutusele uudse keskkonnasõbraliku kassatšeki paberi
Septembri jooksul võtavad kõik Lidli kauplused Eestis kasutusele uue, senisest tunduvalt keskkonnasõbralikuma ja samas ka vastupidavama kassatšeki paberi.
20.09.2022 | Tallinn
Visuaalselt eristuv helesinine termopaber on saanud rahvusvahelise FSC sertifikaadi, mis tõendab, et see on toodetud keskkonnasõbralikult. Lidlis kasutusele võetav tšekipaber on fenoolivaba ega kasuta keemilisi lisandeid, mis muudab selle looduse jaoks ohutuks ja täielikult ümbertöödeldavaks. Samas on tšekipaber päikesevalguse suhtes vastupidav ja seda saab vajadusel pikka aega säilitada, kartmata teksti tuhmumist.
"Paber on kaetud musta tindi kihiga, mis trükkimisel kaetakse õhukese valge tindi kihiga, mis kokkuvõttes annab uuele tšekipaberile helesinise värvuse. Tänu õli- ja veekindlusele ei hävine tšekile trükitud info kokkupuutel teiste poekotis olevate toodetega," ütles Lidl Eesti esindaja Katrin Seppel, kelle sõnul astub ettevõte uue paberi kasutuselevõtuga järjekordse sammu loodusvarade kaitsmise ja igapäevase ostlemise keskkonnasõbralikumaks muutmise suunas. Uus tšekipaber on samuti 100% taaskasutatav.
Lidlist
Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja kogu Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 12 350 kauplust ja enam kui 220 logistikakeskust 31 riigis üle maailma.
Odavpoeketina pakub Lidl oma klientidele optimaalseimat hinna-kvaliteedi suhet. Lihtsus ja protsessidele orienteeritus juhivad igapäevategevusi nii kauplustes, logistikakeskustes kui teistes üksustes. Standardiseeritud protsesside kavandamise ja struktuurse ülesehituse eest on vastutav Lidl Stiftung, mille peakontor asub Neckarsulmis.
Lidlis töötab üle 375 000 töötaja. Tööd Lidlis iseloomustab dünaamilisus ja õiglus omavahelistes suhetes, mille väljundiks on tugevad meeskonnad üle maailma.
Igapäevategevustes võtab Lidl vastutuse inimeste, ühiskonna ja keskkonna eest. Lidlis tähendab jätkusuutlikkus oma kvaliteedilubaduse täitmist iga päev.
Jaekontserni Schwarz Grupi käive 2023. aastal oli 167,2 miljardit eurot.
Pressikontakt
press@lidl.ee