Uus brändiidentiteet: CRIVIT muutumas Euroopa tugevaimaks aktiivse elustiili kaubamärgiks

Lidli spordikaupade bränd CRIVIT alustab esimese rahvusvahelise integreeritud kampaaniaga “Leia oma rütm” („Find your move“). Kampaania toob liikumisrõõmu teleekraanidele, sotsiaalmeediasse ja Lidli kauplustesse enam kui 30 riigis. Värske suunaga püüab CRIVIT jõuda Euroopa üheks juhtivamaks elustiilibrändiks.

22.05.2025 | Tallinn

Naine Criviti supi-lauaga.

Uues kuues liikumine

CRIVITi kampaania eesmärk on äratada inimestes taas liikumisrõõm ajal, mil füüsiline aktiivsus jääb tihti tahaplaanile. Paljud inimesed veedavad suurema osa oma päevast arvuti taga või otsivad meelelahutust telefonist. CRIVIT kutsub inimesi saama liikumisest energiat ja rõõmu.

CRIVIT kasvab iseseisvaks brändiks, mis teeb liikumise kättesaadavaks kõigile – parima hinna ja kvaliteedi suhtega ning inimese vajadusi silmas pidades. Sõnumiga “Leia oma rütm” ja rahvusvahelise kampaaniaga liigume pikaajalise visiooni suunas: kujundada CRIVITist Euroopa juhtiv elustiilibränd,“ ütles Lidl Internationali brändijuht Martin Alles.

Kampaania tutvustab spordialasid ja tegevusi – alates fitness’ist, rattasõidust, matkamisest ja jooksmisest kuni talispordi, veespordi ja meeskonnamängudeni välja. Nii peegeldab kampaania ka CRIVITi mitmekesist tootevalikut.

Uus brändikeel: fookus liikumisrõõmul ja elustiilil

Kampaania märgib CRIVITi kui iseseisva kaubamärgi kuvandi algust, mis jõuab inimesteni brändi enda Instagrami, Facebooki ja YouTube’i kanalite kaudu. CRIVIT esindab terviklikku lähenemist, kus keskmes pole mitte tulemused, vaid liikumisega kaasnev rõõm, lihtsus ja teadlik eluviis. Bränd julgustab inimesi proovima uusi spordialasid ja looma oma isiklikke trenniharjumusi. Pole tähtis, kas oled alles alustamas või juba aktiivne sportija – CRIVIT aitab muuta liikumise loomulikuks osaks igapäevaelust.

Liikumisega seotud elustiil on sama eripalgeline kui inimene ise, kuid see on hea enesetunde saavutamiseks väga oluline.

CRIVIT

CRIVIT on saadaval ainult Lidlis ja see hõlmab laia valikut spordirõivaid ja -varustust erinevate tegevuste ja spordialade harrastamiseks. Olgu selleks fitness, rattasõit, matkamine ja välitegevused, jooksmine, meeskonna-, tali- või veespordialad – CRIVIT pakub kõike, mida tarvis aktiivseks elustiiliks, parima hinnaga. CRIVIT inspireerib kõiki inimesi liikuma ja olema aktiivsed omal viisil. Liikumine. Sport. Heaolu. CRIVITiga.

Lidlist

Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja kogu Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 12 350 kauplust ja enam kui 220 logistikakeskust 31 riigis üle maailma.

Odavpoeketina pakub Lidl oma klientidele optimaalseimat hinna-kvaliteedi suhet. Lihtsus ja protsessidele orienteeritus juhivad igapäevategevusi nii kauplustes, logistikakeskustes kui teistes üksustes. Standardiseeritud protsesside kavandamise ja struktuurse ülesehituse eest on vastutav Lidl Stiftung, mille peakontor asub Neckarsulmis.

Lidlis töötab üle 375 000 töötaja. Tööd Lidlis iseloomustab dünaamilisus ja õiglus omavahelistes suhetes, mille väljundiks on tugevad meeskonnad üle maailma.

Igapäevategevustes võtab Lidl vastutuse inimeste, ühiskonna ja keskkonna eest. Lidlis tähendab jätkusuutlikkus oma kvaliteedilubaduse täitmist iga päev.

Jaekontserni Schwarz Grupi käive 2023. aastal oli 167,2 miljardit eurot.

Pressikontakt

Korporatiivkommunikatsiooni osakond
press@lidl.ee

Jaga

Vaata lisa