Lidli Scan&Go iseteenindusfunktsioon laieneb üle Eesti
Alates septembrist on kõigil Eesti elanikel Lidlis osteldes võimalik kasutada mobiilset ostulahendust Scan&Go, millega saavad kõik Lidl Plusi kasutajad skaneerida tooted telefoniga.
24.09.2025 | Tallinn
Scan&Go funktsioon võeti Lidli Tallinna poodides kasutusele juba juuli keskpaigas ning esialgsed andmed näitavad, et ostulahendus on väga hästi vastu võetud. „Näeme juba, et inimeste huvi kiire ja mugava iseteeninduse vastu on suur. Praguseks kasutab suur hulk Lidli klientidest Scan&Go funktsiooni ja seetõttu toomegi selle ka rohkemate Lidli klientideni,“ rõhutas Lidl Eesti kommunikatsioonijuht Katrin Seppel ning lisas, et septembrikuu jooksul on Scan&Go lisandunud ka ülejäänud Lidl Eesti poodidesse. Nüüd on Scan&Go olemas kõigis 18 Lidl Eesti kaupluses.
Kuidas töötab Scan&Go funktsioon?
Lidli Scan&Go võimaldab klientidel ostlemise käigus tooted oma telefoniga skaneerida, juba tooteriiuli ees toode kotti tõsta ja pakkida ning kassatsoonis väljudes piisab ostude kinnitamisest ja maksmisest. Lidl Plusi kasutaja ei pea Scan&Go saamiseks midagi eraldi tegema, funktsioon on juba rakendusse sisse lisatud.
Scan&Go on osa Lidli suuremast eesmärgist teha ostuprotsess veelgi kiiremaks, kontaktivabaks, kaotades sellest liigsed ja ajakulukad liigutused.
Lisaks Scan&Go lahendusele on Lidlis värskeks tehnoloogiliseks uuenduseks AI-põhised nutikaalud puu- ja juurvilja osakonnas, mis tuvastavad automaatselt kaalule asetatud puu- ja köögiviljad. Lidl Plusi kasutajad saavad ka taarat tagastades valida digitaalse taaratšekki, mis salvestub automaatselt Lidl Plus rakendusse ning mille saab lunastada kassas makstes.
Lidlist
Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja kogu Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 12 350 kauplust ja enam kui 220 logistikakeskust 31 riigis üle maailma.
Odavpoeketina pakub Lidl oma klientidele optimaalseimat hinna-kvaliteedi suhet. Lihtsus ja protsessidele orienteeritus juhivad igapäevategevusi nii kauplustes, logistikakeskustes kui teistes üksustes. Standardiseeritud protsesside kavandamise ja struktuurse ülesehituse eest on vastutav Lidl Stiftung, mille peakontor asub Neckarsulmis.
Lidlis töötab üle 375 000 töötaja. Tööd Lidlis iseloomustab dünaamilisus ja õiglus omavahelistes suhetes, mille väljundiks on tugevad meeskonnad üle maailma.
Igapäevategevustes võtab Lidl vastutuse inimeste, ühiskonna ja keskkonna eest. Lidlis tähendab jätkusuutlikkus oma kvaliteedilubaduse täitmist iga päev.
Jaekontserni Schwarz Grupi käive 2023. aastal oli 167,2 miljardit eurot.