Lidl langetab enam kui 100 igapäevatoote hinda

Kinnistades veelgi oma positsiooni odavate hindade pakkujana, langetas Lidl enam kui 100 toote hinda. Hinnalangus puudutas nii toidukaupu kui ka majapidamistarbeid. Lähinädalatel hinnalangus jätkub.

15.10.2025 | Tallinn

Lidl Eesti kauplus.

Et muuta igapäevane ostlemine Lidlis veelgi soodsamaks, oleme langetanud hindu esmatarbekaupadel ja klientide poolt enim hinnatud toodetel – makaronidel, konservidel, kastmetel, pesuvahenditel, hügieenitoodetel ja muudel igapäevastel tarbekaupadel. Kokku on soodsama hinnaga saadaval üle 100 toote. See ei ole ainult lubadus, vaid konkreetne samm, mis kinnitab, et Lidl on jätkuvalt koht, kust saab oma igapäevased ostud teha parima hinnaga. Praegu, mil tarbijad üle Eesti on väga hinnatundlikud, on see väga oluline,“ ütles Lidl Eesti ostuvaldkonna eest vastutav juhatuse liige Alexis Latorre.

Hinda on langetatud näiteks sellistel kaupadel, nagu Combino fusilli makaronid, mille kilohind on vaid 0,58 eurot; Golden Sun kuskuss, mille saab nüüd osta 0,96 euroga; ning 250 g Gimoka jahvatatud kohv hinnaga vaid 0,79 eurot. Valikus on veel paljud muud tooted. Hindade langetamine jätkub lähinädalatel.

Omamärgitooted – soodsate hindade garantii

Lidli esindaja sõnul on igapäeva- ja muude kaupade soodsamad hinnad tingitud keskendumisest omamärgitoodetele. „Lidli omamärgitooted maksavad vähem, sest kliendid ei pea maksma kinni reklaami-, pakendi- ega muid kulusid, mida seostatakse paljude tuntud brändidega. Paljud meie omamärgitooted valmivad samades tehastes, kus toodetakse ka tuntud kaubamärkide tooteid. Seetõttu võivad need olla sama või väga sarnase koostise ja kvaliteediga, kuid oluliselt soodsama hinnaga. Seda meie kliendid hindavadki,“ nentis Latorre.

Odavpoeketi ärimudel pakub klientidele juba valmis sortimendi kvaliteetsetest ja lemmiktoodetest. Samal ajal tagab see soodsamad hinnad ning omamärgitooted on selle konteptsiooni üks olulisemaid elemente. Lidl on oluliselt kaasa aidanud omamärgitoodete tuntuse kasvule Eestis ning need on sama populaarsed ka sellistes riikides nagu Šveits, Belgia või Saksamaa.

Suured tellimismahud – soodsam hind

Soodsa hinna aitab tagada ka jaeketi tõhus tarneahel – mõningaid tooteid tellitakse tuhandetesse kauplustesse üle maailma. „Lidli rahvusvaheline tegevus hõlmab arvukalt kauplusi erinevates riikides. Suur tellimismaht vähendab ühe toote omahinda, seega saame pakkuda klientidele tooteid, mis paistavad silma kõrge kvaliteedi ja atraktiivse hinnaga. Teeme koostööd rahvusvaheliste tarnijatega ja nõuame neilt rangete kvaliteedistandardite järgimist. See võimaldab meie ostjatel valida omamärgitooteid, teades, et nad saavad testitud ja usaldusväärse toote,“ lisas Alexis Latorre.

Lidlist

Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja kogu Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 12 350 kauplust ja enam kui 220 logistikakeskust 31 riigis üle maailma.

Odavpoeketina pakub Lidl oma klientidele optimaalseimat hinna-kvaliteedi suhet. Lihtsus ja protsessidele orienteeritus juhivad igapäevategevusi nii kauplustes, logistikakeskustes kui teistes üksustes. Standardiseeritud protsesside kavandamise ja struktuurse ülesehituse eest on vastutav Lidl Stiftung, mille peakontor asub Neckarsulmis.

Lidlis töötab üle 375 000 töötaja. Tööd Lidlis iseloomustab dünaamilisus ja õiglus omavahelistes suhetes, mille väljundiks on tugevad meeskonnad üle maailma.

Igapäevategevustes võtab Lidl vastutuse inimeste, ühiskonna ja keskkonna eest. Lidlis tähendab jätkusuutlikkus oma kvaliteedilubaduse täitmist iga päev.

Jaekontserni Schwarz Grupi käive 2023. aastal oli 167,2 miljardit eurot.

Pressikontakt

Korporatiivkommunikatsiooni osakond
press@lidl.ee

Jaga

Vaata lisa