Lidl käivitab Scan&Go toodete skaneerimise ostulahenduse

Lidl lisas oma lojaalsusäppi Lidl Plus uue ostulahenduse Scan&Go, millega saavad kliendid skaneerida tooted telefoniga. Tegemist on ainulaadse kombineeritud lahendusega, mis ühendab mobiilse iseteeninduse ja AI-põhised nutikaalud ühte sujuvasse ostukogemusse. Eesti on Lidli riikidest esimeste seas, kus iseteeninduse ja nutikaalude lahendus kasutusele võetakse.

17.07.2025 | Tallinn

Lidli Scan&Go lahenduse kasutamine.

Scan&Go iseteenindus on osa Lidli suuremast eesmärgist teha ostuprotsess veelgi kiiremaks, kontaktivabaks, kaotades sellest liigsed ja ajakulukad liigutused. Näeme, et meie kliendid on mobiilset iseteenindust kaua oodanud ja nüüd saame öelda, et see on olemas kõikides Tallinna poodides,” lisab Lidl Eesti kommunikatsioonijuht Katrin Seppel, kelle sõnul panustab Lidl igakülgselt sellesse, et inimeste igapäevaelu oleks mugavam ja muretum.

Scan&Go funktsioon võimaldab klientidel ostlemise käigus tooted oma telefoniga skaneerida, juba tooteriiuli ees toode kotti tõsta ja pakkida ning kassatsoonis väljudes piisab ostude kinnitamisest ja maksmisest.

Scan&Go funktsioon on juba olemas kõikides Lidli Tallinna poodides ning käesoleva aasta sees jõuab see ka ülejäänud Lidli Eesti poodidesse.

AI-põhised kaalud

Lisaks Scan&Go lahendusele on Lidlis värskeks tehnoloogiliseks uuenduseks AI-põhised nutikaalud puu- ja juurvilja osakonnas, mis tuvastavad automaatselt kaalule asetatud puu- ja köögiviljad. Süsteem suudab visuaalselt eristada erinevaid tooteid ning areneb iga kasutuskorraga asendades nii levinud käsitsi koodide sisestamise või kataloogidest otsimise.

Enam ei pea kaalukaupu kaaludes meeles hoidma tootekoodi ega trükkima etiketti – nutikad kaalud saavad ise aru, mis nende peale asetatud on. Nende lahenduste kombinatsioonis sünnib Eesti jaeturu kiireim iseteenindus,” lisab Seppel.

Uued nutikaalud on juba olemas kõikides Lidl Eesti kauplustes. Alates mai lõpust saavad Lidl Plusi kasutajad ka taarat tagastades valida digitaalse taaratšekki, mis salvestub automaatselt Lidl Plus rakendusse ning mille saab lunastada kassas makstes.

Lidlist

Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja kogu Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 12 350 kauplust ja enam kui 220 logistikakeskust 31 riigis üle maailma.

Odavpoeketina pakub Lidl oma klientidele optimaalseimat hinna-kvaliteedi suhet. Lihtsus ja protsessidele orienteeritus juhivad igapäevategevusi nii kauplustes, logistikakeskustes kui teistes üksustes. Standardiseeritud protsesside kavandamise ja struktuurse ülesehituse eest on vastutav Lidl Stiftung, mille peakontor asub Neckarsulmis.

Lidlis töötab üle 375 000 töötaja. Tööd Lidlis iseloomustab dünaamilisus ja õiglus omavahelistes suhetes, mille väljundiks on tugevad meeskonnad üle maailma.

Igapäevategevustes võtab Lidl vastutuse inimeste, ühiskonna ja keskkonna eest. Lidlis tähendab jätkusuutlikkus oma kvaliteedilubaduse täitmist iga päev.

Jaekontserni Schwarz Grupi käive 2023. aastal oli 167,2 miljardit eurot.

Pressikontakt

Korporatiivkommunikatsiooni osakond
press@lidl.ee

Jaga

Vaata lisa