Lidl alustab rahvusvahelist „Alati väärt.“ kampaaniat selge sõnumiga

Lidl alustab täna 31 Euroopa riigis oma esimest rahvusvahelist brändikampaaniat tunnuslausega „Alati väärt.“. See kampaania on enam kui lihtsalt reklaamsõnum – see on lubadus, mis loob emotsionaalse sideme Lidli klientidega.

22.09.2025 | Tallinn

Lidli Alati väärt kampaania

Lubadus inimestele

„Alati väärt.“ on lubadus miljonitele inimestele, kes usaldavad meid iga päev. Lidl on veendunud, et kvaliteetsed, kestlikud ja taskukohased tooted peaksid olema kättesaadavad kõigile.

See kättesaadavuse ja taskukohasuse põhimõte ei ole ainus 21. septembrist oktoobri lõpuni kestva brändikampaania keskne idee. Vastupidi, „Alati väärt.“ väljendub mitmel moel: meie kvaliteetsete omamärgitoodete mitmekesisuses, mahetoodetes ja taimsetes alternatiivides. See avaldub mitmekülgselt iga päev, tagades värskust oma klientidele, varustades peresid ja kogukondi ning pakkudes lisandväärtust ka pühade ja eriliste sündmuste ajal.

Rohkem kui lihtsalt hind: väärtus ühiskonnale

Meie väide ulatub pelgalt hinna ja kvaliteedi suhte lubamisest kaugemale. See on meie tegevuse juhtpõhimõte. „Alati väärt.“ tähendab tunda ära ja hinnata elu tõelisi väärtusi – seda, mis on inimestele oluline: turvalisus, usaldusväärsus ja oma unistuste teostamine.

Meie vastutus ja lubadus tulevikuks

„Alati väärt.“ on lubadus:

  • Meie klientidele: seisame iga päev oma lubaduse eest pakkuda klientidele igapäevaselt taskukohast ja kvaliteetset kaupa, suurepärast valikut, usaldusväärseid tooteid ning ostukogemust ja teenust, mis seab esikohale inimese. 
  • Meie töötajatele: investeerime oma kolleegide tulevikku, toetame neid oma professionaalsete eesmärkide saavutamisel ja rahuldust pakkuva karjääri loomisel pakkudes koolitusi ning võimalusi areneda ja saavutada edu igas etapis.
  • Meie partneritele: pikaajaliste usaldusel ja austusel põhinevate partnerlussuhete loomine, et koos kasvada, luua püsivat väärtust ning avaldada positiivset mõju meie kogukondadele ja klientidele.
  • Meie keskkonnale: töötame parema homse nimel, asetades inimesed oma tegevuse keskmesse ja kaitstes keskkonda, rakendame toidujäätmete vähendamise skeeme, vähendame plastiku kasutamist ja täiustame pakendeid, ning pühendume tunnustatud heaolu märgistele.

Nii loob Lidl tõelist väärtust oma klientidele, töötajatele ja äripartneritele ning rajab aluse tugevale ja tulevikukindlale brändile, millel on kandev lubadus nii tänaseks kui ka homseks.

Kohalikul tasandil on Lidl Eesti viinud läbi mitmeid algatusi, mille eesmärgiks on edendada jätkusuutlikkust. Üheks näiteks on autovaba päev, mille käigus julgustatakse töötajaid oma autod koju jätma. Samuti tehakse tihedat koostööd Toidupangaga ning Tallinna Loomaaiaga. Lidl Eesti edendab ka teadlikku toitumist, mille eesmärgiks on toetada nii tervist kui ka keskkonda. Selle raames tehakse koostööd erinevate sihtgruppidega. 

Meie tunnuslauset „Alati väärt.“ toetavad konkreetsed meetmed, nagu koostöö kohalike tarnijatega ja meie pühendumus kestlikule arengule. Lidli eesmärk on ettevõtteüleselt 2030. aastaks vähendada oma väärtusahelas tegevuslike kasvuhoonegaaside heitkoguseid 80% ning aidata seeläbi kaasa Pariisi kliimakokkuleppe eesmärkide saavutamisele.

„Alati väärt.“ kampaania

Brändikampaania kestab 21. septembrist oktoobri lõpuni ning kasutab integreeritud meediastrateegiat kõigis kanalites, mis kliente kõnetavad. Lisaks tele-eetris esitatavatele reklaamklippidele toetab kampaaniat laiaulatuslik veebivideostrateegia YouTube'is ja tasulistel voogedastusplatvormidel. Paralleelselt toimub kampaania sotsiaal- ja välimeedias ning kaasab ka sisuloojaid.

Selle integreeritud kampaaniaga jõuame inimesteni seal, kus nad on – emotsionaalselt ja selgete sõnumitega sellest, mis on Lidlis tõeliselt väärtuslik,“ selgitab Lidli Balti riikide kliendisuhete juht Linas Baltušis.

Lidlist

Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja kogu Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 12 350 kauplust ja enam kui 220 logistikakeskust 31 riigis üle maailma.

Odavpoeketina pakub Lidl oma klientidele optimaalseimat hinna-kvaliteedi suhet. Lihtsus ja protsessidele orienteeritus juhivad igapäevategevusi nii kauplustes, logistikakeskustes kui teistes üksustes. Standardiseeritud protsesside kavandamise ja struktuurse ülesehituse eest on vastutav Lidl Stiftung, mille peakontor asub Neckarsulmis.

Lidlis töötab üle 375 000 töötaja. Tööd Lidlis iseloomustab dünaamilisus ja õiglus omavahelistes suhetes, mille väljundiks on tugevad meeskonnad üle maailma.

Igapäevategevustes võtab Lidl vastutuse inimeste, ühiskonna ja keskkonna eest. Lidlis tähendab jätkusuutlikkus oma kvaliteedilubaduse täitmist iga päev.

Jaekontserni Schwarz Grupi käive 2023. aastal oli 167,2 miljardit eurot.

Pressikontakt

Korporatiivkommunikatsiooni osakond
press@lidl.ee

Jaga

Vaata lisa