Iga päev on väärt imesid: Lidl alustab rahvusvahelist jõulukampaaniat

Lidl juhatab sisse pühadehooaja, alustades rahvusvahelist jõulukampaaniat sloganiga „Iga päev on väärt imesid“. Osana kampaaniast annetatakse Eestis iga müüdud õunakilogrammi pealt 10 senti MTÜ-le Vabatahtlik Seltsiline.

04.11.2025 | Tallinn

Lidli jõulukampaania

Selleaastane kampaania on palju enamat kui traditsiooniline jõulureklaam ning on jätk rahvusvahelisele kampaaniale „Alati väärt.“. See kombineerib Lidli kui ühiskonna keskmes tegutseva jaemüüja põhitegevuse ja laiaulatusliku pühendumuse inimestele ja keskkonnale.

Kõigis 31 riigis, kus Lidl tegutseb, käivitab ettevõte kohalikud heategevuskampaaniad, toetades heategevusorganisatsioone, annetades nii raha kui esmatarbekaupu.

Advendiajal annetab Lidl Eestis iga oma poodides müüdud õunakilogrammi pealt 10 senti meie koostööpartnerile MTÜ Vabatahtlik Seltsiline. See mittetulundusühing on pühendunud eakate ja puuetega inimeste üksilduse leevendamisele Eesti kogukondades. Meie panus toetab eakate tegevuskastide loomist, mis on mõeldud kasutamiseks organisatsiooni vabatahtlike võrgustikus. Need kastid sisaldavad kaasahaaravaid tegevusi, mille on välja töötanud vaimse ja füüsilise tervise eksperdid ning mis aitavad vähendada isolatsioonitunnet ja selle kahjulikke mõjusid.

Üksildus on kasvav ülemaailmne mure, eriti just eakate seas. Seda algatust toetades soovime mitte ainult luua tähendusrikkaid suhteid, vaid ka tõsta teadlikkust ja aidata võidelda üksilduse vastu – üks õun korraga.

Oma igapäevatööga aitame muuta oma klientide argipäeva pisut paremaks ja väärtuslikumaks. Meie jõulukampaania näitab seda, kui imeline on pühade aeg, ja kutsub meid kõiki üles seda soojuse ja ühtekuuluvuse ideed iga päev ellu viima,“ ütles Lidli Balti riikide kliendisuhete juht Linas Baltušis. „„Iga päev on väärt imesid“ on seega selge avaldus meie ettevõtte väärtustest ning meie pikaajalisest pühendumisest sotsiaalsele vastutusele ja jätkusuutlikkusele.

Teadlik toitumine ka jõuluajal

Üks kampaania nurgakive on teadliku toitumise printsiipide elluviimine, mis on Lidli ettevõtte sotsiaalse vastutuse (CSR) strateegia keskmes. Lidli tootevalik põhineb Planetary Health Diet toitumispõhimõtetel ja jaeketi eesmärk on 2050. aastaks pidevalt laiendada oma taimsete toitude valikut. Kampaania osana reklaamib Lidl kokkupuutepunkte, näiteks jõulumenüüd, mis sisaldab taimseid koostisosi.

Sel moel soovib Lidl juhtida tähelepanu asjaolule, et pühade ajal on võimalik nautida maitsvat ja lihtsasti valmistatavat toitu, maitse osas järeleandmisi tegemata. Sedakaudu võimaldab Lidl oma klientidel teha pühadeaegseks toiduvalmistamiseks teadlikuid valikuid.

Tänavune jõulukampaania algas 2. novembril 2025 ja see jõuab vaatajateni 31 riigis. Kampaania keskmes on lühifilm, mida edastatakse reklaamklipina. Kampaaniat saab näha siin ja see kannab keskset ideed: Lidl lisab väärtust igasse päeva – ka väljaspool jõuluhooaega.

Lidlist

Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja kogu Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 12 350 kauplust ja enam kui 220 logistikakeskust 31 riigis üle maailma.

Odavpoeketina pakub Lidl oma klientidele optimaalseimat hinna-kvaliteedi suhet. Lihtsus ja protsessidele orienteeritus juhivad igapäevategevusi nii kauplustes, logistikakeskustes kui teistes üksustes. Standardiseeritud protsesside kavandamise ja struktuurse ülesehituse eest on vastutav Lidl Stiftung, mille peakontor asub Neckarsulmis.

Lidlis töötab üle 375 000 töötaja. Tööd Lidlis iseloomustab dünaamilisus ja õiglus omavahelistes suhetes, mille väljundiks on tugevad meeskonnad üle maailma.

Igapäevategevustes võtab Lidl vastutuse inimeste, ühiskonna ja keskkonna eest. Lidlis tähendab jätkusuutlikkus oma kvaliteedilubaduse täitmist iga päev.

Jaekontserni Schwarz Grupi käive 2023. aastal oli 167,2 miljardit eurot.

Pressikontakt

Korporatiivkommunikatsiooni osakond
press@lidl.ee

Jaga

Vaata lisa