Lidlist sai UEFA Euroopa Liiga ja UEFA Euroopa konverentsiliiga ametlik partner

Lidl laiendab oma ettevõtmisi jalgpallimaailmas, saades kahe UEFA klubivõistluse ametlikuks partneriks (UEFA Europa League™ ja UEFA Conference League™). Koostöö kestab 2026.-2027. hooajani ning keskendub värsketele puuviljadele ja teadliku toitumise propageerimisele. Partnerlus jätkab edukat koostööd UEFA EURO 2024™ ajal, milles Lidl oli YouGov-i uuringu kohaselt kogu turniiri kõige nähtavam kaubamärgipartner.

09.09.2024 | Tallinn

Lidl UEFA partner

Lidl, üks juhtivaid toiduainete jaemüüjaid Saksamaal ja Euroopas, teatab rõõmuga, et temast on saanud UEFA Europa League™ ja UEFA Conference League™ ametlik partner kolmeks aastaks (2024–2027).

Sport on oluline osa Lidli pikaajalisest pühendumusest tervisele ja tervislikule toitumisele. Toidukaupade jaemüüjana teab Lidl, kui oluline on toitumine igaühe tervisele, ning mõistab seda, et tervislik eluviis hõlmab endas ka liikumist. Kuna UEFA jalgpallivõistlused on ühed populaarseimad spordisündmused maailmas, soovib Lidl innustada võimalikult paljusid tarbijaid selle uue partnerluse kaudu aktiivselt tegutsema. Lidl jätkab praeguste ja tulevaste fännide inspireerimist loosungi "oleme teie tiimis" all mõlema võistluse ametliku värske puuviljapartnerina. Lidl toetab fänne tervel teekonnal, alates telereklaamidest kuni staadionisisese paigutuseni ja reklaamideni. Alates tervisliku ja värske madala hinnaga toidu hõlpsasti kättesaadavaks tegemisest kuni fännide lähemale toomiseni Euroopa suurimatele jalgpalliturniiridele – Lidl on alati sinu kõrval.

Lidl Kids Team läbi Euroopa

Läbi uue partnerluse toob Lidl oma ainulaadse Lidl Kids Team tagasi. Lidl Kids Team on eksklusiivne võimalus, mis on loodud koostöös UEFA-ga, kus 12 364 last vanuses 6–10 aastat saavad ainulaadse kogemuse saada mõne UEFA mängu ajal ametlikuks mängija saatjaks. Lidl jätkab oma klientidele ja töötajatele tagasi andmist, pakkudes neile võimalust võita mängudele tasuta pileteid, et nad saaksid inspiratsiooni kodus tegutsemiseks, avades kõigile võimaluse kogeda eliittasemel jalgpalli ja sporti.
Pakkudes selliseid kogemusi nagu ainulaadne võimalus olla osa Lidl Kids Team’ist, aitab Lidl innustada rohkem lapsi kogu Euroopas aktiivselt tegutsema. Varases lapsepõlves omaks võetud tervislik eluviis ja teadlik toitumine vähendab toitumisega seotud haiguste riski täiskasvanueas.

Lidl oli UEFA EURO 2024 kõige nähtavam kaubamärk

Pärast edukat UEFA EURO 2024 partnerlust, kus Lidl oli turniiri kõige nähtavam kaubamärgipartner ja kus Lidl suhtles turniiri jooksul oma Lidl Plus rakenduse kaudu enam kui 16 miljoni kasutajaga, jagades kohapealsetele jalgpallifännidele puuviljakausse. Töödeldi 91 tonni puuvilju. YouGov-i uuringu kohaselt oli Lidl turniiri jooksul enim märgatud brändipartner – üle poole (58%) UEFA EURO 2024 vaatajatest märkas Lidlit turniiripartnerina enne kõiki teisi partnereid, mis on 32% rohkem kui enne turniiri. Sama uurimus viitab sellele, et Lidl oli turniiri üks tuntumaid kaubamärke – 39% vaatajatest sai kaubamärgile turniiri järel nime anda.

Lidl Eesti ja Läti kommunikatsiooniosakonna direktor Dana Hasana ütles: „Oleme uhked, et saame lisada UEFA Europa League™ ja UEFA Conference League™ meie laialdasse spordipartnerite nimekirja. Oleme ettevõttena Euroopaga tihedalt seotud: 51 aastat tagasi Euroopa südames sündinud Lidl on nüüdseks esindatud enam kui 30 riigis. Lidlis on meie põhilised tõekspidamised seotud meie rahvusvahelise CSR-strateegiaga ja seetõttu on rahvusvaheline koostöö ülioluline.

UEFA turundusdirektor Guy-Laurent Epstein ütles: „Meil on hea meel, et saame sel suvel UEFA EURO 2024 ajal oma edukat partnerlust Lidliga edasi arendada, tervitades neid UEFA Europa League™ ja UEFA Conference League™ ametliku ülemaailmse sponsorina. Lidl on üks juhtivaid toiduainete jaemüüjaid Euroopas, millel on märkimisväärne rahvusvaheline esindatus ning meil on hea meel teha koostööd, et tuua Euroopa jalgpalli dünaamilisus ja sära veelgi rohkemate fännideni. Üheskoos ootame jalgpalli kaudu positiivse sotsiaalse mõju loomist.

Lidlist

Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja kogu Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 12 350 kauplust ja enam kui 225 logistikakeskust 31 riigis üle maailma.

Odavpoeketina pakub Lidl oma klientidele optimaalseimat hinna-kvaliteedi suhet. Lihtsus ja protsessidele orienteeritus juhivad igapäevategevusi nii kauplustes, logistikakeskustes kui teistes üksustes. Standardiseeritud protsesside kavandamise ja struktuurse ülesehituse eest on vastutav Lidl Stiftung, mille peakontor asub Neckarsulmis.

Lidlis töötab üle 375 000 töötaja. Tööd Lidlis iseloomustab dünaamilisus ja õiglus omavahelistes suhetes, mille väljundiks on tugevad meeskonnad üle maailma.

Igapäevategevustes võtab Lidl vastutuse inimeste, ühiskonna ja keskkonna eest. Lidlis tähendab jätkusuutlikkus oma kvaliteedilubaduse täitmist iga päev.

Jaekontserni Schwarz Grupi käive 2022. aastal oli 154,1 miljardit eurot.

Pressikontakt

Korporatiivkommunikatsiooni osakond
press@lidl.ee

Jaga

Vaata lisa