Lidli teine aasta Eesti turul: madalamad hinnad ja kõrgemad palgad on meie teene

3. märtsil möödus Eestis kaks aastat Lidli esimeste kaupluste avamisest, mis on sellesse ajavahemikku jäänud enneolematu inflatsiooni kiuste aidanud hoida tarbija jaoks soodsat hinnasurvet kogu sektoris. Kahe aastaga on Lidl avanud kuues linnas 13 poodi ning läheneb 5 protsendile turuosast.

04.03.2024 | Tallinn

Sõpruse pst Lidl

Lidli tulek Eesti turule sattus ajale, mil inflatsioon pööras kiirele tõusule ja kaubanduses oli valitsevaks valmisolek kiireks hinnatõusuks. "Meil on hea meel, et Lidl on saanud anda oma panuse hinnatõusu ohjeldamisse. Näitab ju ka uuringufirma Nielsen regulaarne põhjalik tarbijakäitumise uuring, et toidukaupade kõrge hind on täna Eesti inimeste jaoks ülekaalukalt suurim mure,” ütles Lidl Eesti tegevjuht Maciej Urbanski, kinnitades ühtlasi, et kliendid otsivad järjest rohkem võimalusi, kuidas iga kulutatud euro eest natuke rohkem vastu saada.

"Uuringud näitavad, et Lidlis käivad ostlemas väga erineva sotsiaalse profiiliga inimesed, kes hindavad nii soodsaid hindu, kvaliteetset kaupa kui kaubavaliku omanäolisust. Näiteks peetakse Lidli üheks kõige suuremaks tugevuseks pagaritoodete letti ja maailma kööki tutvustavate kaupade valikut," kirjeldas Urbanski tarbijate suhtumist Lidli poolt pakutavasse.

Tõestamaks Eesti klientidele oma kvaliteedi ja valikuvõimalust, on Lidl Eesti pälvinud Best Buy auhinna kui parimat hinna ja kvaliteedi suhet pakkuva Eesti jaemüüjana.

Kahe aastaga on Lidl Eestis tõstnud suurejooneliselt koostööd kohalike tootjatega. Kui 2022. aastal esimeste kaupluste avamishetkel tegi Lidl koostööd umbes kümnejagu kohaliku tootjaga, siis nüüdseks on see arv enam kui viiekordistunud, ületades 50 Eesti tootja piiri. Eestimaise toodangu esile tõstmiseks on Lidl võtnud kasutusele uue märgise „Eesti kvaliteet“.

Kahe aastaga on Lidl avanud Eestis 13 kauplust 6 linnas ning on saavutanud ligi 5% Eesti turuosast. Järgmisena on plaanis avada kauplus Kuressaares ja samuti lisanduvad uued Lidlid Tallinnas ja Tartus. Pikemas vaates on töös Viljandi ja Võru Lidli arendamine ning veel mitmete uute kaupluste avamine mujalgi.

Juba kahe aasta eest sektori parimat palka pakkunud Lidl on end ihaldusväärse tööandjana turul edukalt kehtestanud. "Meie töötajad saavad tööle asumise hetkest muude hüvede hulgas arvestada regulaarse palgatõusu, täiendava tervisekindlustuse ja haigushüvitisega alates teisest päevast,” sõnas ettevõte tegevjuht Maciej Urbanski.

Lidl Eesti on juba teist aastat järjest pälvinud maineka rahvusvahelise Top Employer tiitli, mis tõendab ettevõtte pühendumust parema töökultuuri loomisele ning selle demonstreerimist suurepäraste personalipraktikate ja -tavade kaudu.

 

Lidlist

Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 12 000 kauplust ja enam kui 200 logistikakeskust 31 riigis.

Odavpoeketina pakub Lidl oma klientidele optimaalseimat hinna-kvaliteedi suhet. Lihtsus ja protsessidele orienteeritus juhivad igapäevategevusi nii kauplustes, logistikakeskustes kui teistes üksustes. Standardiseeritud protsesside kavandamise ja struktuurse ülesehituse eest on vastutav Lidl Stiftung, mille peakontor asub Neckarsulmis.

Lidlis töötab üle 360 000 töötaja. Tööd Lidlis iseloomustab dünaamilisus ja õiglus omavahelistes suhetes, mille väljundiks on tugevad meeskonnad üle maailma.

Igapäevategevustes võtab Lidl vastutuse inimeste, ühiskonna ja keskkonna eest. Lidlis tähendab jätkusuutlikkus oma kvaliteedilubaduse täitmist iga päev.

Jaekontserni Schwarz Grupi käive 2021. aastal oli 133,6 miljardit eurot.

Pressikontakt

Korporatiivkommunikatsiooni osakond
press@lidl.ee

Jaga

Vaata lisa