Lidli kõikides Tallinna poodides on avatud iseteeninduskassad

Möödunud kuul alanud iseteeninduskassade paigutamine Lidli poodidesse Eestis on jõudnud faasi, kus kõik Tallinna Lidlid on varustatud iseteeninduskassadega. Ettevõtte investeerib iseteeninduskassade paigaldusse Eestis ligi 800 tuhat eurot.

16.09.2024 | Tallinn

Lidli iseteeninduskassad

Esimesed iseteeninduskassad avati Jõhvi Lidlis 8. augustil ning tänaseks on selvekassa-ala avatud seitsmes Lidlis poes. Igas Lidli poes paikneb vastavalt poe vajadustele kas 6 või 10 iseteeninduskassat. 

Augustikuu näitas meile selgelt, et meie iseteeninduskassasid on palavalt oodatud ja klientide tagasiside põhjal saame öelda, et meie kassad on mugavad ja väga kasutajasõbralikud,“ ütles Lidl Eesti kommunikatsioonijuht Katrin Seppel. „Me kinnitame ka nendele klientidele, kes meie teenindajate kiire tööga on ära harjunud, et ka tavakassad jäävad ja edaspidi pakume oma klientidele valikut – olgu selleks iseteeninduskassa või tavaline kassa, kiirelt saavad asjad ostukotti niikuinii.

Järgnevatel nädalatel alustatakse iseteeninduskassade paigaldust ülejäänud Lidli poodidesse ja ligikaudu kuu pärast on kõik Lidlid Eestis varustatud iseteeninduskassadega.

Paigaldusperioodil palub Lidl klientidel varuda kannatust, kuna ehituse tõttu võivad tekkida poes järjekorrad. Suurem osa ehitustöödest tehakse öösiti.

Kuidas kasutada Lidli iseteeninduskassasid?

Lidli iseteeninduskassad on üles ehitatud klientide mugavust ja lihtsust silmas pidades:

  • kassasid on kahes suuruses pakkimisalaga, nad on mugavad ja varustatud suure ekraaniga
  • raskete toodete skaneerimiseks on olemas käsiskanner, tänu millele ei pea raskeid tooteid tõstma
  • iseteeninduskassade alas on alati olemas iseteeninduskassade teenindaja, kes abistab kliente ja kontrollib vajadusel dokumente
  • kassaalast väljumiseks tuleb skaneerida ostutšeki vöötkood turvaväravate juures. Seda saab teha nii pabertšeki kui ka digitaalse ostutšekiga, mille klient leiab Lidl Plus rakendusest
  • iseteeninduskassades saab samuti kasutada kinkekaarte, taaratšekki ja Perekaarti. Samuti saab klient oma Lidl Plus kaarti kassas ise skaneerida.

Küsimuste korral saavad kõik kliendid pöörduda Lidli klienditoe poole telefoninumbril 800 0049 108 või kirjutada aadressile klienditugi@lidl.ee.

Lidlist

Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja kogu Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 12 350 kauplust ja enam kui 225 logistikakeskust 31 riigis üle maailma.

Odavpoeketina pakub Lidl oma klientidele optimaalseimat hinna-kvaliteedi suhet. Lihtsus ja protsessidele orienteeritus juhivad igapäevategevusi nii kauplustes, logistikakeskustes kui teistes üksustes. Standardiseeritud protsesside kavandamise ja struktuurse ülesehituse eest on vastutav Lidl Stiftung, mille peakontor asub Neckarsulmis.

Lidlis töötab üle 375 000 töötaja. Tööd Lidlis iseloomustab dünaamilisus ja õiglus omavahelistes suhetes, mille väljundiks on tugevad meeskonnad üle maailma.

Igapäevategevustes võtab Lidl vastutuse inimeste, ühiskonna ja keskkonna eest. Lidlis tähendab jätkusuutlikkus oma kvaliteedilubaduse täitmist iga päev.

Jaekontserni Schwarz Grupi käive 2022. aastal oli 154,1 miljardit eurot.

Pressikontakt

Korporatiivkommunikatsiooni osakond
press@lidl.ee

Jaga

Vaata lisa