Lidli kauplustes esindatud Eesti tootjate arv on kiiresti enam kui viiekordistunud

Kui kahe ja poole aasta eest Eestis kaupluseid avades oli Lidli sortimendis tosina siinse tootja kaupu, siis tänaseks on see arv enam kui viiekordistanud ja eestimaiste koostööpartnerite arv on kasvanud enam kui 60 ettevõtteni.

21.08.2024 | Tallinn

Lidli pood.

"Mul on väga hea meel, et üha rohkem Eesti tootjaid suudavad tagada kõrge kvaliteedi ja tarnekindluse, mis on koostöö alustamise vältimatu eeldus. Omalt poolt pakume Eesti ettevõtetele sisukat koostööd ja väga mahukaid ekspordiperspektiive," rõhutab Lidl Eesti ostuvaldkonna eest vastutav juhatuse liige Nikola Balaban lisades, et kohalike koostööpartnerite arv kasvab pidevalt.

Balabani sõnul on Lidl tuntud enda tugevate kaubamärkide poolest erinevates tootegruppides ning täna panustavad nende märkide edusse juba kolm tugevat Eesti tootjat Farmi, Eesti Pagar ja Salvest. "Seega on tänaseks mitmete tarbijale hästi tuttavate Lidli kaubamärkide all meie kauplustes müügil just armastatud Eesti tegijate toodang," selgitab Nikola Balaban.

Farmi Piimatööstuse turundusjuht Helen Ojamäe lisab, et Lidli ootused ja nõudmised erinesid küll Eesti turul varem levinud praktikast, kuid see on kontserni suurust ja rahvusvahelist haaret arvestades ka mõistetav. “Ma usun, et oleme hästi kohanenud ning meie koostöö on nii konstruktiivne, arenev kui arendav. Sellele on kaasa aidanud ka varasem koostöö Lidliga Soomes,” kommenteerib Ojamäe.

Eesti toodete sortiment Lidli kauplustes on väga mitmekülgne, alustades piimast ja lihast, kuni hooajaliste põllusaadusteni ning ettevõte on avatud koostööle kõikide tootjatega, kes vastavad kontserni seatud kvaliteedi- ja tarnenõuetele. Eesti toodete paremaks esiletoomiseks võttis Lidl kevadel kasutusele uue „Eesti kvaliteedi“ märgise, mille leiab vastava toote kohal asuval hinnasiltidelt ja paljude Lidli eri kaubamärkide all pakutavate Eesti toodete pakenditelt.

Hetkel on Lidlil 14 kauplust kuues linnas üle Eesti, millest 6 asuvad Tallinnas, 2 Tartus, 2 Narvas ning 1 Jõhvis, Rakveres, Pärnus ja Kuressaares.

Lidlist

Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 12 000 kauplust ja enam kui 200 logistikakeskust 31 riigis.

Odavpoeketina pakub Lidl oma klientidele optimaalseimat hinna-kvaliteedi suhet. Lihtsus ja protsessidele orienteeritus juhivad igapäevategevusi nii kauplustes, logistikakeskustes kui teistes üksustes. Standardiseeritud protsesside kavandamise ja struktuurse ülesehituse eest on vastutav Lidl Stiftung, mille peakontor asub Neckarsulmis.

Lidlis töötab üle 360 000 töötaja. Tööd Lidlis iseloomustab dünaamilisus ja õiglus omavahelistes suhetes, mille väljundiks on tugevad meeskonnad üle maailma.

Igapäevategevustes võtab Lidl vastutuse inimeste, ühiskonna ja keskkonna eest. Lidlis tähendab jätkusuutlikkus oma kvaliteedilubaduse täitmist iga päev.

Jaekontserni Schwarz Grupi käive 2021. aastal oli 133,6 miljardit eurot.

Pressikontakt

Korporatiivkommunikatsiooni osakond
press@lidl.ee

Jaga

Vaata lisa