Lidl annetab raskelt haigete laste unistuste täitmiseks 5000 eurot

Lidl Eesti andis heategevusorganisatsioonile Minu Unistuste Päev üle 5000 eurose annetuse, mis koguti lahkete poekülastajate abiga aastalõpu pühadeperioodil toimunud kampaania käigus.

09.02.2024 | Tallinn

Lidli annetus Minu Unistuste Päevale

Lidl Eesti kauplustes olid jõuluperioodil müügil pesukarud, mille müügitulust tehti annetus heategevusfondile Minu Unistuste Päev. Iga pesukaru ostult läks kaks eurot heategevusfondi toetuseks ja haigete laste unistuste täitmiseks.

Sümboolse tšeki üle andnud Lidl Eesti ja Läti tegevjuht Maciej Urbanski sõnul on haigusega võitlevate lastega aitamine igati tunnustamist väärt tegevus ja rõhutas, et Lidl on alati valmis sotsiaalse mõjuga projektide toetamist kaaluma. „Me näeme, et mitte ainult lapsed ei ole mõjutatud haigusest, vaid see on raske kogu perele. Seetõttu on meil hea meel just Minu Unistuste Päeva abil perede päeva natukene helgemaks teha,“ sõnas Urbanski. „Loodame, et meie annetus aitab naeratuse mitme lapse ja perekonna nägudele tuua.

Erinevad heategevusprojektid on Lidl Eesti jaoks igapäevase tegevuse osa. „Koostöö Minu Unistuste Päevaga läbi viidud pesukarude kampaania osutus edukaks ja näitas, et meie seas on väga palju lahkeid inimesi, kes on hea eesmärgi nimel valmis omalt poolt panustama,” lisas Urbanski.

Minu Unistuste Päev on toeks lastele, kes seisvad silmitsi erinevate tervislike katsumustega. Mõni peab igapäevast ränka võitlust suhkruhaigusega, mõnel on onkoloogilised diagnoosid või südame- ja veresoonkonna haigestumised,” kirjeldas Minu Unistuste Päeva juht Margarita Ingel.

Lidli poekülastajate annetused aitavad tema sõnul ellu viia mitme haige lapse unistusi, näiteks on planeeritud teha selle summaga rõõmu ühele 5-aastase tüdrukule ja 15-aastase poisile. „Need aitavad läbi viia ka Minu Unistuste Päeva talvist perepäeva, kus sarnase haiguse põdemise kogemusega lapsed ja nende lähedased saavad toetavas keskkonnas üheskoos kokku, et vahetada kogemusi, tugevdada oma sotsiaalset võrgustikku ning veeta kvaliteetselt aega oma lähedastega,” lisas Ingel.

Minu Unistuste Päeva projekti tiimid on juba asunud unistuste sündmusi korraldama. „Esimene samm on luua usalduslik kontakt ja uurida välja, mis on laste suurimad unistused. Seni on tiimid toimetanud väga erinevate põnevate väljakutsetega - korraldanud kohtumisi Eesti kuulsustega, organiseerinud sõite nii kiirete spordiautode kui ka lennuki või helikopteriga, äratanud ellu ükssarviku, kokku toonud lapsele olulisi inimesi ühisteks koostegemisteks ja palju muud!" lisas veel Ingel.

Lidlist

Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 12 000 kauplust ja enam kui 200 logistikakeskust 31 riigis.

Odavpoeketina pakub Lidl oma klientidele optimaalseimat hinna-kvaliteedi suhet. Lihtsus ja protsessidele orienteeritus juhivad igapäevategevusi nii kauplustes, logistikakeskustes kui teistes üksustes. Standardiseeritud protsesside kavandamise ja struktuurse ülesehituse eest on vastutav Lidl Stiftung, mille peakontor asub Neckarsulmis.

Lidlis töötab üle 360 000 töötaja. Tööd Lidlis iseloomustab dünaamilisus ja õiglus omavahelistes suhetes, mille väljundiks on tugevad meeskonnad üle maailma.

Igapäevategevustes võtab Lidl vastutuse inimeste, ühiskonna ja keskkonna eest. Lidlis tähendab jätkusuutlikkus oma kvaliteedilubaduse täitmist iga päev.

Jaekontserni Schwarz Grupi käive 2021. aastal oli 133,6 miljardit eurot.

Pressikontakt

Korporatiivkommunikatsiooni osakond
press@lidl.ee

Jaga

Vaata lisa