Kauaoodatud iseteeninduskassad jõuavad Lidli poodidesse
Alates sellest nädalast alustab Lidl Eesti iseteeninduskassade paigaldamist. Esimesena saavad uusi kassasid proovida Jõhvi poe külastajad, seejärel jõuavad kassad järjest kõikidesse Lidli poodidesse üle Eesti. Ettevõtte hinnangul investeeritakse iseteeninduskassade paigaldamisse Eestis ligi 800 tuhat eurot.
08.08.2024 | Jõhvi
Iseteeninduskassad hakkavad paiknema poodides viimase vahekäigu lõpus. Esimesed iseteeninduskassad avati täna Jõhvi Lidlis. Ehitustööd algasid juba käesoleva nädala 5. augustil. Igas Lidli poes hakkab paiknema kas 6 või 10 iseteeninduskassat, vastavalt poe vajadustele.
Kuidas kasutada Lidli iseteeninduskassasid?
Lidli iseteeninduskassad on üles ehitatud klientide mugavust ja lihtsust silmas pidades:
- kassasid on kahes suuruses pakkimisalaga, nad on mugavad ja varustatud suure ekraaniga;
- raskete toodete skaneerimiseks on olemas käsiskanner, tänu millele ei pea raskeid tooteid tõstma;
- iseteeninduskassade alas on alati olemas iseteeninduskassade teenindaja, kes abistab kliente ja kontrollib vajadusel dokumente;
- klient peab kassaalast väljumiseks skaneerima oma ostutšeki vöötkoodi turvaväravate juures. Seda saab teha nii pabertšeki kui ka digitaalse ostutšekiga, mille klient leiab Lidl Plus rakendusest;
- iseteeninduskassades saab samuti kasutada kinkekaarte, taaratšekki ja Perekaarti. Samuti saab klient oma Lidl Plus kaarti kassas ise skaneerida.
„Sellest hetkest, kui esimesed poed Eestis avasime, on meilt küsitud, millal iseteeninduskassad tulevad? Andsime klientidele natuke aega, et meie toodetega ära harjuda ning nüüd on kätte jõudnud hetk iseteeninduskassad avada. Loodame, et kliendid märkavad meie iseteeninduskassade mugavust ja naudivad nende kasutamist,“ kinnitab Lidl Eesti kommunikatsioonijuht Katrin Seppel. „Me kinnitame ka nendele klientidele, kes meie teenindajate kiire tööga on ära harjunud, et ka tavakassad jäävad ja edaspidi pakume oma klientidele valikut – olgu selleks iseteeninduskassa või tavaline kassa, kiirelt saavad asjad ostukotti niikuinii.“
Paigaldusperioodil palub Lidl klientidel varuda kannatust, kuna ehituse tõttu võivad tekkida poes järjekorrad. Suurem osa ehitustöödest tehakse öösiti.
Küsimuste korral saavad kõik kliendid pöörduda Lidli klienditoe poole telefoninumbril 800 0049 108 või kirjutada aadressile klienditugi@lidl.ee.
Pärast Jõhvi iseteeninduskassade avamist avatakse augustis kassad Tallinna Tähesaju ja Kristiine poodides. Järgnevate kuude jooksul paigaldatakse iseteeninduskassad kõikidesse Lidl Eesti poodidesse.
Lidlist
Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja kogu Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 12 350 kauplust ja enam kui 220 logistikakeskust 31 riigis üle maailma.
Odavpoeketina pakub Lidl oma klientidele optimaalseimat hinna-kvaliteedi suhet. Lihtsus ja protsessidele orienteeritus juhivad igapäevategevusi nii kauplustes, logistikakeskustes kui teistes üksustes. Standardiseeritud protsesside kavandamise ja struktuurse ülesehituse eest on vastutav Lidl Stiftung, mille peakontor asub Neckarsulmis.
Lidlis töötab üle 375 000 töötaja. Tööd Lidlis iseloomustab dünaamilisus ja õiglus omavahelistes suhetes, mille väljundiks on tugevad meeskonnad üle maailma.
Igapäevategevustes võtab Lidl vastutuse inimeste, ühiskonna ja keskkonna eest. Lidlis tähendab jätkusuutlikkus oma kvaliteedilubaduse täitmist iga päev.
Jaekontserni Schwarz Grupi käive 2023. aastal oli 167,2 miljardit eurot.