Eestlased on hakkajad: äsja Lidlis avatud iseteeninduskassades tehakse juba üle poole kõigist ostudest
Värske kliendikäitumise analüüs näitab, et Lidli kauplustes tehakse juba üle 55% kõigist ostudest iseteeninduskassades ning seda vaid napilt kaks kuud pärast esimeste kassade avamist.
18.10.2024 | Tallinn
Lidl Eesti kommunikatsioonijuhi Katrin Seppeli kinnitusel on eestlased teadaolevalt kõige aktiivsemad iseteeninduskassade kasutajad Baltimaades. “Tegime selle olulise muutuse külastajate tagasiside põhjal, kuid iseteeninduskassade selline populaarsus on ka meile üllatuseks,” rääkis Seppel ja lisas, et suure tõenäosusega tõuseb kasutajate protsent lähiajal veelgi, sest kaks kuud väldanud järkjärguline paigaldusperiood lõppes eelmisel nädalal ning nüüdsest pakuvad kõik Lidli Eesti kauplused külastajatele võimalust kasutada soovi korral iseteeninduskassasid.
Katrin Seppeli sõnul on Lidli iseteeninduskassade kasutamisega harjumine läinud erakordselt kiiresti. “Meie töökorraldus sarnaneb Eestis paljude jaoks uudse, kuid üle Euroopa laialt levinud süsteemiga, kus kassaalast väljumiseks tuleb skaneerida oma ostutšeki vöötkood turvaväravate juures. Seda saab teha nii paber- kui digitaalse ostutšekiga, mille leiab Lidl Plus rakendusest,” kirjeldas Seppel kõige olulisemat uuendust ning selgitas, et turvavaravate eesmärk on lisaks varguste ennetamisele ja vähendamisele ka klientide abistamine ja meeldetuletus, et kliendid kõik oma tooted ära skaneeriks.
Kui iseteeninduse kasutaja soovib ostude eest tasuda sularahas, siis tuleb esmalt skaneerida kõik ostukorvis olevad tooted, siis valida makseviisidest sularaha ning juba väljastatud kviitungiga aitab teenindaja lähimas kassas ostu eest tasuda. “Oluline on meeles pidada, et meie iseteeninduskassade alal viibib kogu aeg ka teenindaja, kes aitab kliente alati küsimuste või abipalvetega," rõhutas Seppel ning kinnitas, et kõikides Lidli kauplustes jäävad alles ka kiiret ja mugavat teenindust pakkuvad tavakassad.
Kuidas kasutada Lidli iseteeninduskassasid?
Lidli iseteeninduskassad on üles ehitatud klientide mugavust ja lihtsust silmas pidades:
- kassasid on kahes suuruses pakkimisalaga, nad on mugavad ja varustatud suure ekraaniga;
- raskete toodete skaneerimiseks on olemas käsiskanner, tänu millele ei pea raskeid tooteid tõstma;
- iseteeninduskassade alas on alati olemas iseteeninduskassade teenindaja, kes abistab kliente ja kontrollib vajadusel dokumente;
- kassaalast väljumiseks tuleb skaneerida ostutšeki vöötkood turvaväravate juures. Seda saab teha nii pabertšeki kui ka digitaalse ostutšekiga, mille klient leiab Lidl Plus rakendusest;
- iseteeninduskassades saab samuti kasutada kinkekaarte, taaratšekki ja Perekaarti. Samuti saab klient oma Lidl Plus kaarti kassas ise skaneerida.
Küsimuste korral saavad kõik kliendid pöörduda Lidli klienditoe poole telefoninumbril 800 0049 108 või kirjutada aadressile klienditugi@lidl.ee.
Lidlist
Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja kogu Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 12 350 kauplust ja enam kui 220 logistikakeskust 31 riigis üle maailma.
Odavpoeketina pakub Lidl oma klientidele optimaalseimat hinna-kvaliteedi suhet. Lihtsus ja protsessidele orienteeritus juhivad igapäevategevusi nii kauplustes, logistikakeskustes kui teistes üksustes. Standardiseeritud protsesside kavandamise ja struktuurse ülesehituse eest on vastutav Lidl Stiftung, mille peakontor asub Neckarsulmis.
Lidlis töötab üle 375 000 töötaja. Tööd Lidlis iseloomustab dünaamilisus ja õiglus omavahelistes suhetes, mille väljundiks on tugevad meeskonnad üle maailma.
Igapäevategevustes võtab Lidl vastutuse inimeste, ühiskonna ja keskkonna eest. Lidlis tähendab jätkusuutlikkus oma kvaliteedilubaduse täitmist iga päev.
Jaekontserni Schwarz Grupi käive 2023. aastal oli 167,2 miljardit eurot.