Lidl Eesti lõpetab kliendilehtede masspostituse postkastidesse

Alanud kuust ei leia enam postkastidest Lidli parimaid pakkumisi tutvustavaid kliendilehti, sest poekett otsustas looduskeskkonna säästmise ja oma digitaliseerimise suuna nimel nende massilisest levitamisest loobuda.

04.07.2023 | Tallinn

Lidl.

„Lidlis mõtleme igal sammul ka oma ökoloogilisele jalajäljele ning meie eesmärk on kõikide ressurssidega võimalikult säästlikult ümber käia. Just nii sündis ka otsus ostukataloogide masspostitamine lõpetada," selgitas Lidl Eesti kommunikatsioonijuht Katrin Seppel. Nädalas prinditud ostukataloogide arv väheneb kahe kolmandiku võrra, mis tähendab koheselt ligi 30 tonni paberi säästmist.

Seppeli sõnul on Lidli paberkataloogid ka edaspidi saadaval kauplustes ja neid saab digitaalsel kujul vaadata ka Lidl Plus rakendusest, sest tarbijate soov saada infot soodsate ostuvõimaluste kohta on igapäevaselt suur.

"Otsuse masspostitusest loobuda tegi palju lihtsamaks ka meie nutirakenduse Lidl Plus väga hea vastuvõtt klientide poolt. Nii on inimestele meie kataloogid koos veel mitmete lisavõimalustega kogu aeg taskus kaasas,“ lisas Seppel ja meenutas, et sel kevadtalvel oli Lidl Plus alla laadimiste arvu poolest populaarseim uus nutirakendus Eestis.

Lidli parimate pakkumistega katalooge saadetakse edaspidi postkastidesse vaid juhul kui piirkonnas on äsja uksed avanud uus Lidli kauplus. Kolm kuud pärast poe avamist paberkataloogide levitamine aga lõppeb.

„Lidlis püüame alati teha loodusele head. Säästame elektrit, vähendame jäätmeid ja kutsume ka kõiki oma kliente sellele teekonnale kaasa,“ lisas Seppel.

Lidli kataloogide kojukanne lõppes 1. juulil ka Lätis. Kokku säästetakse selle otsusega kahe riigi peale igakuiselt kokku ligi 100 tonni paberit. Aasta lõikes võrdub see üle 10 000 maha raiumata jääva puuga.

 

Lidlist

Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 12 000 kauplust ja enam kui 200 logistikakeskust 31 riigis.

Odavpoeketina pakub Lidl oma klientidele optimaalseimat hinna-kvaliteedi suhet. Lihtsus ja protsessidele orienteeritus juhivad igapäevategevusi nii kauplustes, logistikakeskustes kui teistes üksustes. Standardiseeritud protsesside kavandamise ja struktuurse ülesehituse eest on vastutav Lidl Stiftung, mille peakontor asub Neckarsulmis.

Lidlis töötab üle 360 000 töötaja. Tööd Lidlis iseloomustab dünaamilisus ja õiglus omavahelistes suhetes, mille väljundiks on tugevad meeskonnad üle maailma.

Igapäevategevustes võtab Lidl vastutuse inimeste, ühiskonna ja keskkonna eest. Lidlis tähendab jätkusuutlikkus oma kvaliteedilubaduse täitmist iga päev.

Jaekontserni Schwarz Grupi käive 2021. aastal oli 133,6 miljardit eurot.

Pressikontakt

Korporatiivkommunikatsiooni osakond
press@lidl.ee

Kategooria


Jaga

Vaata lisa