Lidl on Euroopa jalgpalli meistrivõistluste Euro 2024™ ametlik partner

Lidl on Euroopa jalgpalliliidu UEFA partner nii jalgpalli EM-valiksarjal 2023. ja 2024. aastal, kui ka lõppturniiril 2024. aasta suvel. Koostöö UEFA ja Lidli vahel algab juba käesoleva aasta märtsis.

21.03.2023 | Saksamaa

Euroopa jalgpalli meistrivõistluste karikas.

Euroopa jalgpalli meistrivõistluste karikas.

Euro 2024 lõppturniir toimub 14. juunist 14. juulini 2024. aastal Saksamaal ning sellel osalevad Euroopa parimad jalgpallimeeskonnad, et võistelda Euroopa meistri tiitli eest kümnes erinevas linnas. 51 mängust koosnevale lõppturniirile pääsevad riigid otsustatakse EM-valiksarjas, mis kestab käesolevast märtsist 2024. aasta märtsini.

Ametliku partnerina toetab Lidl, üks juhtivaid jaemüüjaid Saksamaal ja Euroopas, nii jalgpalli EM-valiksarja kui ka lõppturniiri UEFA EURO 2024. Alanud koostöö on väga sobiv mõlemale, kuna Lidl on esindatud üle 12 000 kauplusega 31 riigis, millest 30 asuvad Euroopas. Nii nagu jalgpall inspireerib igapäevaselt miljoneid spordisõpru, on Lidl miljonitele klientidele üle Euroopa usaldusväärne partner igapäevaste ostude tegemisel.

„Meil on väga hea meel olla osa üritusest, mis ei paelu ainult meie kliente, vaid ka meie töötajaid. Nii nagu on meie tooted kättesaadavad kõigile, tahame me aidata kaasa sellele, et UEFA EURO 2024 oleks elamus kõigi jaoks, näiteks luues Lidli fännitsoone erinevates linnades. Paljud Lidli riigid jälgivad meistrivõistlusi põnevusega ja asjaolu, et finaalturniir toimub just selles riigis, kus Lidl alustas oma tegevust, teeb selle väga eriliseks,“ sõnas Lidl Internationali juhatuse liige Jeroen Bal.

Lidl soovib selle partnerlusega rõhutada värskete puu- ja köögiviljade ning spordi ja liikumise tähtsust aktiivse ja tervisliku eluviisi jaoks. See, kuidas me sööme ja kui palju me liigume, mõjutab oluliselt meie tervist ja keskkonda. Lähtudes teadlaste väljatöötatud Planeedi tervise toitumisjuhistest, arendab Lidl pidevalt oma tootevalikut, et klientidel oleks lihtsam teadlikult valida tervislikke ja jätkusuutlikult toodetud kaupu.

"UEFA tervitab uhkusega Lidlit Euroopa meistrivõistluste valiksarja ja lõppturniiri EURO 2024 partnerina. Lidli kohalolek kogu Euroopas aitab väga palju kaasa järjekordse unustamatu võistluse kordaminekule. Ühtlasi rõhutame Lidli ja UEFA ühiseid väärtusi parema tervise ja heaolu nimel," ütles UEFA turundusdirektor Guy-Laurent Epstein.

 

Lidlist

Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 12 000 kauplust ja enam kui 200 logistikakeskust 31 riigis.

Odavpoeketina pakub Lidl oma klientidele optimaalseimat hinna-kvaliteedi suhet. Lihtsus ja protsessidele orienteeritus juhivad igapäevategevusi nii kauplustes, logistikakeskustes kui teistes üksustes. Standardiseeritud protsesside kavandamise ja struktuurse ülesehituse eest on vastutav Lidl Stiftung, mille peakontor asub Neckarsulmis.

Lidlis töötab üle 360 000 töötaja. Tööd Lidlis iseloomustab dünaamilisus ja õiglus omavahelistes suhetes, mille väljundiks on tugevad meeskonnad üle maailma.

Igapäevategevustes võtab Lidl vastutuse inimeste, ühiskonna ja keskkonna eest. Lidlis tähendab jätkusuutlikkus oma kvaliteedilubaduse täitmist iga päev.

Jaekontserni Schwarz Grupi käive 2021. aastal oli 133,6 miljardit eurot.

Pressikontakt

Korporatiivkommunikatsiooni osakond
press@lidl.ee

Kategooria


Jaga

Vaata lisa