Lidl laiendab tervislikku tootevalikut ja edendab teadlikku toitumist

Rahvusvahelise jaeketina tunnetab Lidl oma mõju inimeste toitumisele ning suhtub vastutustundlikult tarbijate ja planeedi tervisesse. Seetõttu on Lidl võtnud kasutusele rahvusvahelise meetmete paketi, mis toetab teadlikku toitumist ja hõlbustab tarbijatel vastutustundlike otsuste tegemist.

17.02.2023 | Tallinn

Teadlik toitumine.

Teadlik toitumine.

 Hiljuti pakkus rahvusvaheline juhtivatest teadlastest koosnev EAT-Lanceti komisjon välja toitumisplaani, kuidas toita 2050. aastal juba umbes 10 miljardit inimest ilma, et planeedi tulevik oleks ohus. See „planeedi tervise dieet“ koosneb valdavalt taimsest toidust ja propageerib väikese süsinikujalajäljega tooteid.

Laiendatud taimsete toodete valik

Sellele toitumismudelile tuginedes soovib Lidl pakkuda oma klientidele parimat tootevalikut teadliku ja säästva eluviisi jaoks. Seetõttu suurendab Lidl 2025. aastaks järjekindlalt oma sortimendis taimsete valguallikate osakaalu ning laiendab oma vegantoodete, näiteks Vemondo omabränditoodete valikut. Alates 2023. aastast arvutab Lidl oma toodetes loomsete valguallikate osakaalu võrreldes taimsete allikatega ning muudab selle info läbipaistvaks.
Olenemata sellest arendab ettevõte edaspidigi oma sortimendis loomset päritolu toodete valikut ja tugevdab veelgi loomade heaolu. Lidli kauplustes on jätkuvalt laialdane lihavalik, kuid suurendades taimse toidu osakaalu jääb klientidele rohkem valikuvõimalusi.

Lõppeb ebatervislike toodete reklaamimine lastele

Lisaks, järgides Maailma Terviseorganisatsiooni (WHO) soovitust, ei reklaami Lidl alates 2023. aastast lastele enam ühtegi toitu, mis sisaldab palju küllastunud rasvhappeid, suhkrut või soola. Erandeid tehakse kultuuriliselt oluliste pühade ajal, nagu jõulud või lihavõtted. Kuna tervislikud toitumisharjumused omandatakse juba lapseeas, siis edendab ettevõte lastele tervisliku ja säästva toitumise turundust.

Täisteratoodete osakaalu suurendamine

Hiljutised uuringud, nagu Global Nutrition Report, näitavad, et täisteratoodete tarbimine on üks olulisemaid tegureid, et olla ka vananedes terve. Täisteratooted sisaldavad rohkem kiudaineid, mis soodustavad head soolestiku tervist ja aitavad ära hoida terviseriske, nagu diabeet ja südame-veresoonkonna haigused. Seetõttu suurendab Lidl 2025. aastaks järk-järgult täistera osakaalu omakaubamärgitoodetes. 

Nutri-Score märgised

Ühe olulise initsiatiivina asub Lidl alates 2023. aastast järk-järgult oma kaubamärkide märgistamist Nutri-Score märgisega, et klientidel oleks lihtsam teha otsuseid tervisliku toitumise osas. Nutri-Score’i viieastmelise tähtedega tähistatud värviskaala abil saab tarbija kohe näha toiduainete toiteväärtust.

Lidlist

Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 12 000 kauplust ja enam kui 200 logistikakeskust 31 riigis.

Odavpoeketina pakub Lidl oma klientidele optimaalseimat hinna-kvaliteedi suhet. Lihtsus ja protsessidele orienteeritus juhivad igapäevategevusi nii kauplustes, logistikakeskustes kui teistes üksustes. Standardiseeritud protsesside kavandamise ja struktuurse ülesehituse eest on vastutav Lidl Stiftung, mille peakontor asub Neckarsulmis.

Lidlis töötab üle 360 000 töötaja. Tööd Lidlis iseloomustab dünaamilisus ja õiglus omavahelistes suhetes, mille väljundiks on tugevad meeskonnad üle maailma.

Igapäevategevustes võtab Lidl vastutuse inimeste, ühiskonna ja keskkonna eest. Lidlis tähendab jätkusuutlikkus oma kvaliteedilubaduse täitmist iga päev.

Jaekontserni Schwarz Grupi käive 2021. aastal oli 133,6 miljardit eurot.

Pressikontakt

Korporatiivkommunikatsiooni osakond
press@lidl.ee

Kategooria


Jaga

Vaata lisa