Lidl pikendab toetust naiste jalgpallile, jätkates partnerlust UEFA-ga kuni 2030. aastani

Lidl, üks juhtivaid toidukaupade jaemüüjaid Saksamaal ja Euroopas, teatas eduka partnerluse pikendamisest UEFA-ga, jätkates koostööd UEFA naiste rahvuskoondiste programmiga 2030. aastani.

23.10.2025 | Tallinn

Lidl ja UEFA on partnerid.

UEFA Women's EURO 2025 ametliku partnerina jõuti ülemaailmselt üle 400 miljoni fännini. See erakordne edu kannustas ka koostööd jätkama ning nüüd on Lidl partneriks ka turniiridel UEFA Women's EURO 2029, Women's European Qualifiers 2028/29 ning UEFA Women's Nations League 2025, 2027, and 2029. Lidl on pühendunud tervise ja teadlikku toitumise edendamisele ning spordi toetamine on osa sellest.

UEFA Women's EURO 2029 turniiril tuleb platsile ka armastatud Lidl Kids Team. See annab  lastele kordumatu võimaluse kõndida käsikäes naiste jalgpalli staaridega, inspireerides järgmist põlvkonda sportlasi ja fänne.

UEFA EURO 2024 turniiril oli Lidl Kids Team-is ka 11 last Eestist, kes saatsid mänguplatsile Šveitsi koondise mängijad.

Edu kannustab

Partnerlusele pandi alus viimase kahe aasta märkimisväärsete turniiride käigus. Käesoleva aasta UEFA Women's EURO 2025 turniir oli eriti edukas - Lidl oli esindatud kõigis kaheksas korraldajalinnas ja staadionil. Turniir tõi staadionitele üle 650 000 fänni ja jõudis enam kui 400 miljoni vaatajani üle maailma.

Tervislike eluviiside propageerimiseks jagas Lidl fännialadel ja staadionite ees laiali 269 950 puuviljatopsi. Samuti tutvustati uhkusega Lidl Awareness Team’i (tõlge: Lidli teadlikkustiimi) – 57 Lidli töötajat, kes tagasid, et iga fänn tunneks end turvaliselt ja austatuna suurendades ühtekuuluvustunnet.

Lidli tegevuste keskmes oli UEFA Women's EURO 2025 turniiril tüdrukute ja noorte naiste inspireerimine. Jaemüüja korraldas Baselis rahvusvahelise Lidli noortelaagri, mis tõi kokku 100 tüdrukut vanuses 14–17 aastat 18 riigist. Laagris said nad osa eksperttreeningutest, toitumisalastest töötubadestning võimaluse luua püsivaid sõprussuhteid. Lisaks annetas Lidl abivajajatele üle 12 tonni värskeid puu- ja köögivilju, et toetada kogukonda ja edendada teadlikku toitumist.

Spordis võrdse kaasaelamise loomine

Lidli soov on tagada naiste jalgpallile sama suur entusiasm ja toetus nagu meeste mängudel. Pakkudes naiste turniiridele samaväärset nähtavust, aktiivset kaasamist ja fännide tähelepanu, aitab Lidl kindlustada, et naiste sport pälviks selle kirgliku toetuse, mida see väärib.

Lidlist

Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja kogu Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 12 350 kauplust ja enam kui 220 logistikakeskust 31 riigis üle maailma.

Odavpoeketina pakub Lidl oma klientidele optimaalseimat hinna-kvaliteedi suhet. Lihtsus ja protsessidele orienteeritus juhivad igapäevategevusi nii kauplustes, logistikakeskustes kui teistes üksustes. Standardiseeritud protsesside kavandamise ja struktuurse ülesehituse eest on vastutav Lidl Stiftung, mille peakontor asub Neckarsulmis.

Lidlis töötab üle 375 000 töötaja. Tööd Lidlis iseloomustab dünaamilisus ja õiglus omavahelistes suhetes, mille väljundiks on tugevad meeskonnad üle maailma.

Igapäevategevustes võtab Lidl vastutuse inimeste, ühiskonna ja keskkonna eest. Lidlis tähendab jätkusuutlikkus oma kvaliteedilubaduse täitmist iga päev.

Jaekontserni Schwarz Grupi käive 2023. aastal oli 167,2 miljardit eurot.

Pressikontakt

Korporatiivkommunikatsiooni osakond
press@lidl.ee

Jaga

Vaata lisa