Lidl ja WWF alustavad ambitsioonikat rahvusvahelist koostööd

Lidl, üks maailma suurimaid jaemüüjaid, ja WWF, üks suurimaid sõltumatuid looduskaitseorganisatsioone, alustasid uut viieaastast rahvusvahelist ja strateegilist partnerlust 31 riigis. Pikaajaline koostöö WWF-iga keskendub Lidli väärtusahelale, tegeledes tänapäeva ülemaailmsete ökoloogiliste väljakutsetega, tagades seega enamatele majapidamistele juurdepääsu säästvamatele valikutele ning soodustades ärimudeleid, mis on kooskõlas looduse ja Maa taluvuspiiridega.

27.06.2024 | Neckarsulm

WWF & Lidl

Partnerlusega asetab Lidl uue nurgakivi kestlikkusele pühendumisel, mida ettevõte on oma rahvusvahelise vastutustundliku ettevõtluse strateegia raames juba aastaid edendanud. Selle koostöö ühine eesmärk on võimaldada klientidel teha veelgi jätkusuutlikumaid valikuid.

Ühendame jõud

Lidl Eesti ja Läti juhatuse esimees Maciej Urbanski ütles: „Ühe suurima toiduainete jaemüüjana oleme teadlikud oma mõjust ja meie vastutus on teha äri Maa taluvuse piirides.  Lidli jaoks ei ole jätkusuutlik juhtimine ainult suhtumise küsimus, vaid ka meie ärimudeli elujõulisuse alus. Lidli pühendumus kestlikkule arengule tõuseb WWF-i toe ja teadmusega täiesti uuele tasemele.  Suuri ülemaailmseid väljakutseid, nagu kliimamuutused ja looduskeskkonna hävimine, saame ületada ainult koostööd tehes. Usume, et sellised tugevad partnerlussuhted aitavad meil pakkuda jätkusuutlikumaid valikuid.

WWF Internationali peadirektor Kirsten Schuijt lisas: „See, kuidas me toodame ning tarbime toitu ja energiat, on üks peamisi looduskeskkonna hävimise ja kliimamuutuste ajendeid. Selleks, et peatada ja ümber pöörata praeguse inimkonna suurim kriis, vajame julgeid ja kiireloomulisi meetmeid oma toidu- ja energiasüsteemide muutmiseks ning toidu- ja jaemüügisektoril on selle muutuse eestvedamisel suur roll. Ühe suurima jaemüüjana on Lidlil tohutu rahvusvaheline mõjuvõim sektori kestlike  muutuste juhtimisel. WWF-il on hea meel olla Lidli kaaslane sel teekonnal nii toetaja kui ka väljakutsete esitajana.

Tugevam koostöö juba 31 riigis

Lidl ja WWF on juba varasemalt teinud koostööd mitmel turul, näiteks Šveitsis ja Austrias. Uus partnerlus laiendab selle koostöö ülemaailmseks, et kiirendada kestlikku arengut rahvusvahelisel tasandil. Lidl on võtnud eesmärgiks muuta vastutustundlik ostlemine oma klientidele kogu maailmas veelgi lihtsamaks, ja koostöös WWF-iga pakkuda veelgi jätkusuutlikumaid valikuid.  Partnerlus WWF-iga keskendub järgmistele olulistele valdkondadele:

  • Bioloogilise mitmekesisuse säilitamine ja edendamine
  • Veevarude vastutustundlik majandamine
  • Kliimakaitse teaduspõhiste kliimaeesmärkide kaudu
  • Raadamisvabade ja jälgitavate tarneahelate ehitamine ja laiendamine
  • Kriitiliste toorainete, nagu palmiõli, soja, kakao, tee, kohv, puit ja paberitooted, vastutustundlik hankimine
  • Kala ja mereandide vastutustundlik hankimine ning kriitiliste püügipiirkondade ja kalavarude kaitsmine
  • Teadlikuma, jätkusuutlikuma toitumise ja tarbimise propageerimine
  • Toiduraiskamise vähendamine

Lisaks sellele, et Lidl töötab oma väärtusahela parendamise nimel, toetab Lidl ka erinevaid WWF-i looduskaitseprojekte piirkondades, kust pärinevad ettevõtte toorained.

Lidlist

Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja kogu Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 12 350 kauplust ja enam kui 220 logistikakeskust 31 riigis üle maailma.

Odavpoeketina pakub Lidl oma klientidele optimaalseimat hinna-kvaliteedi suhet. Lihtsus ja protsessidele orienteeritus juhivad igapäevategevusi nii kauplustes, logistikakeskustes kui teistes üksustes. Standardiseeritud protsesside kavandamise ja struktuurse ülesehituse eest on vastutav Lidl Stiftung, mille peakontor asub Neckarsulmis.

Lidlis töötab üle 375 000 töötaja. Tööd Lidlis iseloomustab dünaamilisus ja õiglus omavahelistes suhetes, mille väljundiks on tugevad meeskonnad üle maailma.

Igapäevategevustes võtab Lidl vastutuse inimeste, ühiskonna ja keskkonna eest. Lidlis tähendab jätkusuutlikkus oma kvaliteedilubaduse täitmist iga päev.

Jaekontserni Schwarz Grupi käive 2023. aastal oli 167,2 miljardit eurot.

Pressikontakt

Korporatiivkommunikatsiooni osakond
press@lidl.ee

Jaga

Vaata lisa