Lidl Eesti saadab jalgpalli EM-ile laste jalgpallitiimi

Lidl, UEFA EURO 2024 ametlik partner, kuulutab välja laste jalgpallitiimi (Lidl Kids Team) programmi – kampaania, mille eesmärk on anda enam kui 1100 lapsele võimaluse saada ametlikuks UEFA EURO 2024 mängija saatjaks.

01.04.2024 | Tallinn

Lidl & UEFA EURO 2024
  • Lidl kasutab oma UEFA EURO 2024 partnerlust, et pakkuda lastele ainulaadset kogemust
  • Lidli laste jalgpallitiimi (Lidl Kids Team) programm pakub võimalust lastele kõikjalt Euroopast olla jalgpalluri saatja UEFA EURO 2024 mängude ajal
  • Alates tänasest saavad vanemad või hooldajad esitada lapse kandidatuuri Lidl Plus äpi kaudu

Lidl Eesti algatab lapsevanematele ja hooldajaile mõeldud konkursi, milles võib võita laste jalgpallitiimis koha oma lapsele vanuses 6-10 aastat, sõltumata soost, päritolust või füüsilistest või vaimsetest võimetest. Lidl Plusi rakendust kasutades peab vanem/hooldaja täitma vaid vajaliku rakendusesisese osalemisvormi ja võitjad valitakse juhuslikult, tagades kõigile osalejatele võrdsed võimalused.

Konkursi võitjad ei võida ainult võimalust olla ühe mängija saatja, vaid lisaks katab Lidl kõik nii lapse kui vanema reisikulud Saksamaale sõiduks ja kohapeal. See võimaldab igal võitjal sellest ainulaadsest kogemusest osa saada olenemata tema rahalisest olukorrast. Reisiga kaasneb lõbus programm, mis on täis põnevaid ja õpetlikke kohalikke elamusi, rääkimata erakordsest kogemusest viibida mänguväljakul kümnete tuhandete fännide ees.

14. juunist 14. juulini 2024 Saksamaal toimuval turniiril võistlevad Euroopa tippjalgpallikoondised Euroopa meistritiitli nimel. Turniiri igal 51 jalgpallimatšil on saadaval 22 mängija saatjakohta, Eestist läheb Saksamaale 11 last.

Lidl Eesti juhatuse esimees Maciej Urbanski ütles: “Me Lidlis asetame inimesed alati oma tegevuste keskmesse. Meil on hea meel, et koostöös UEFA-ga saame Lidli jalgpallitiimi programmi raames pakkuda oma klientidele selliseid erakordseid elamusi. Tahame oma klientidele näidata, et oleme nende meeskonnas – olgu selleks siis parimate võimalike hindade leidmine, igapäevaostude soodsamaks muutmine, värskeimate puu- ja köögiviljade pakkumine või ligipääsu võimaldamine ühele suurimale jalgpalliturniirile.

Tegutsedes enam kui 30 riigis, oleme Lidlina uhked oma ettevõttes mitmekesise kultuuri üle. Esitledes 2023. aastal oma missiooniavaldust „Koos Lidlis“, teatas Lidli juhatus ühemõtteliselt, et Lidl edendab ja nõuab ausat, avatud ja usalduslikku koostööd ega salli ebavõrdset kohtlemist. Õigluse, võrdsete võimaluste ja kaasatuse esikohale seadmine juhib Lidli tegevust läbi kogu UEFA hooaja. Need on ka jalgpalli põhiväärtused. Lidli laste jalgpallitiimi kuulumine on alles algus. Sel aastal soovib Lidl turniiri tähistamiseks kokku tuua miljonid jalgpallifännid – kodus pere ja sõpradega või Lidli fännialades. Kõigil Lidli klientidel on võimalus võita UEFA EURO 2024 mängudele tasuta pileteid, seega hoidke lisateabe saamiseks silm peal oma Lidl Plusi rakendusel.

Lidli laste jalgpallitiimi võistlus kestab 1. aprillist kuni 28. aprillini 2024. Lidl võtab kõikide õnnelike võitjatega otse ühendust. Pettuste vältimiseks hoiduge reageerimast muul viisil kontaktivõtule.

Lidlist

Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja kogu Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 12 350 kauplust ja enam kui 220 logistikakeskust 31 riigis üle maailma.

Odavpoeketina pakub Lidl oma klientidele optimaalseimat hinna-kvaliteedi suhet. Lihtsus ja protsessidele orienteeritus juhivad igapäevategevusi nii kauplustes, logistikakeskustes kui teistes üksustes. Standardiseeritud protsesside kavandamise ja struktuurse ülesehituse eest on vastutav Lidl Stiftung, mille peakontor asub Neckarsulmis.

Lidlis töötab üle 375 000 töötaja. Tööd Lidlis iseloomustab dünaamilisus ja õiglus omavahelistes suhetes, mille väljundiks on tugevad meeskonnad üle maailma.

Igapäevategevustes võtab Lidl vastutuse inimeste, ühiskonna ja keskkonna eest. Lidlis tähendab jätkusuutlikkus oma kvaliteedilubaduse täitmist iga päev.

Jaekontserni Schwarz Grupi käive 2023. aastal oli 167,2 miljardit eurot.

Pressikontakt

Korporatiivkommunikatsiooni osakond
press@lidl.ee

Jaga

Vaata lisa