Lidl Eesti kingib oma teiseks sünnipäevaks ühele kliendile BMW linnamaasturi

Märtsis täitub Lidl Eestil juba kaks aastat Eestis ja sel puhul korraldab ettevõte klientidele järjekordse sünnipäeva kampaania, mille võitja saab uhiuue linnamaasturi BMW X1 omanikuks.

29.02.2024 | Tallinn

Lidli 2. aasta autoloos

Oleme juba kaks aastat eestlastele kvaliteetset ja taskukohaste hindadega kaupa pakkunud, mistõttu tundub üks tore tunnustatud Saksa kvaliteediga kingitus meie poolt ainuõige. Kui möödunud aastal valisime võitja välja ligi 120 000 ostutšeki seast, siis sel aastal loodame veelgi aktiivsemat osavõttu,“ selgitas Lidl Eesti kommunikatsioonijuht Katrin Seppel, kelle kinnitusel loositakse lisaks linnamaasturile BMW X1 välja veel ka viis spaapuhkust Hedoni spaahotellis ning 35 Lidli 100-eurose väärtusega kinkekaarti.

Meil on rõõm näha, et eestlased on nende kahe lühikese aastaga Lidli omaks võtnud ja paljud meie tooted on juba eestlaste igapäevasele toidulauale jõudnud. See paneb ka meid rohkem pingutama, et laiendada inimeste valikuvõimalusi veelgi, aga jääda alati oma lubaduse juurde pakkuda oma klientidele soodsaimat võimalikku ostukorvi,“ lisas Seppel.

Kampaania kestab Lidl Eesti kauplustes perioodil 26.02 – 31.03. Kampaanias saavad osaleda kõik Lidl Plus kliendid. Osalemiseks tuleb kassas skaneerida oma Lidl Plus kaart ning teha vähemalt 20€ ostu, mille järel saab klient endal digitempli. Olles kogunud vähemalt neli digitemplit, tekib võimalus osaleda peaauhinna BMW X1 loosimisel. Mida rohkem digitempleid klient kogub, seda suurem on võimalus võita.

Kampaanias võivad osaleda kõik vähemalt 18-aastased füüsilised isikud, kellel on isikut tõendav dokument, välja arvatud Lidl Eesti OÜ töötajad. Alates 5. märtsist võidab viiel järjestikusel teisipäeval üks õnnelik võitja spaapuhkuse kahele ja samuti loositakse samal päeval välja 7 Lidli 100-eurose väärtusega kinkekaarti. Peavõiduks oleva BMW X1 võitja selgub 2. aprillil.

 

Lidlist

Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 12 000 kauplust ja enam kui 200 logistikakeskust 31 riigis.

Odavpoeketina pakub Lidl oma klientidele optimaalseimat hinna-kvaliteedi suhet. Lihtsus ja protsessidele orienteeritus juhivad igapäevategevusi nii kauplustes, logistikakeskustes kui teistes üksustes. Standardiseeritud protsesside kavandamise ja struktuurse ülesehituse eest on vastutav Lidl Stiftung, mille peakontor asub Neckarsulmis.

Lidlis töötab üle 360 000 töötaja. Tööd Lidlis iseloomustab dünaamilisus ja õiglus omavahelistes suhetes, mille väljundiks on tugevad meeskonnad üle maailma.

Igapäevategevustes võtab Lidl vastutuse inimeste, ühiskonna ja keskkonna eest. Lidlis tähendab jätkusuutlikkus oma kvaliteedilubaduse täitmist iga päev.

Jaekontserni Schwarz Grupi käive 2021. aastal oli 133,6 miljardit eurot.

Pressikontakt

Korporatiivkommunikatsiooni osakond
press@lidl.ee

Jaga

Vaata lisa