Enam kui iga neljas Eesti elanik kasutab juba Lidl Plus rakendust

Kõigest ühe aastaga on enam kui neljandik Eesti täiskasvanud elanikest laadinud endale alla Lidl Plus püsikliendiäpi ning säästnud selle abil iga kuu keskmiselt kümneid eurosid. Maailmas on rakendusel üle 50 miljoni kasutaja.

08.02.2024 | Tallinn

Lidl Plus

Lidl Plus muutus Eesti kasutajatele kättesaadavaks möödunud aasta jaanuaris ning on terve aasta jooksul stabiilselt püsinud eestlaste enim alla laetud rakenduste seas. "Selline edu on ühel poolt oodatud, sest kasutusmugavus ja rahaline võit on märkimisväärsed. Teisalt on üllatav, et kasutajate hulgas on palju elanikke ka nendest maakondadest, kus Lidli kauplust veel ei ole," kommenteeris Lidl Eesti esindaja Katrin Seppel, kelle kinnitusel on Lidl Plus enam-vähem võrdselt populaarne kõigis vanusegruppides.

Äsja loodi Lidl Plusi kasutajatele uus keskkonnasäästlik võimalus keelduda kaupluses pabertšeki väljastamisest ning koondada ka kogu ostuajalugu äppi. "Meie jaoks on tegelikult eriti oluline, et üks lahendus lubab nii plastiku kasutust vähenda kui klientidele parimaid pakkumise edastada, lisaks on Lidl Plusi tugevusteks ka mitmekülgsus ja mängulisus," kirjeldas Seppel.

Eestlaste seas on äpi võimalustest eriti menukaks osutunud „Kraabi Plus“ digitaalne kaart, mida on oma uue soodustuse leidmiseks rakenduses “lahti kraabitud” ligi 1,3 miljonit korda. Viimase aasta jooksul on Lidl Plus täienenud uute funktsiooniga. Üks neist on „Kupong Plus“, millega Lidl Plusi kasutaja kogub oma ostusaldo pealt täiendavaid boonuskuponge. Enamus kasutajaid on saanud tänu kupongidele kasutada võimalust osta mõni kvaliteetne toode vaid 1 sendi eest.

Üle 50 miljoni ülemaailmse allalaadimisega, traditsioonilist kliendikaarti asendama loodud Lidl Plus, on lojaalsusäpp, mille kasutaja saab enda kasutusse digitaalse kliendikaardi ja saab läbi rakenduse personaalseid sooduspakkumisi. Viimaste andmete järgi kasutab umbes 60% Lidl Eesti klientidest Lidl Plus rakendust regulaarselt.

Lidl Plusi saab tasuta alla laadida vastava telefoni rakendusepoes (App Store, Play Store, Huawei App Gallery).
Lisainfot saab leida aadressil www.lidlplus.ee.

 

Lidlist

Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 12 000 kauplust ja enam kui 200 logistikakeskust 31 riigis.

Odavpoeketina pakub Lidl oma klientidele optimaalseimat hinna-kvaliteedi suhet. Lihtsus ja protsessidele orienteeritus juhivad igapäevategevusi nii kauplustes, logistikakeskustes kui teistes üksustes. Standardiseeritud protsesside kavandamise ja struktuurse ülesehituse eest on vastutav Lidl Stiftung, mille peakontor asub Neckarsulmis.

Lidlis töötab üle 360 000 töötaja. Tööd Lidlis iseloomustab dünaamilisus ja õiglus omavahelistes suhetes, mille väljundiks on tugevad meeskonnad üle maailma.

Igapäevategevustes võtab Lidl vastutuse inimeste, ühiskonna ja keskkonna eest. Lidlis tähendab jätkusuutlikkus oma kvaliteedilubaduse täitmist iga päev.

Jaekontserni Schwarz Grupi käive 2021. aastal oli 133,6 miljardit eurot.

Pressikontakt

Korporatiivkommunikatsiooni osakond
press@lidl.ee

Jaga

Vaata lisa