Lidl: jäätise müük kasvas suvekuudega 80%
Vaatamata sellele, et august on suve viimane kuu, pole inimeste jäätiseisu sugugi vähenenud. Lidli jäätisevalikus leidub nii traditsioonilisi kui ka põnevamaid maitseid kõikidele magusasõpradele. Lidli andmetel on jäätiste tarbimine läbi suve kasvanud ligi 80%.
15.08.2024 | Tallinn
„Muidugi mõjutavad suvi ja sellega kaasnevad kuumalained nõudlust jäätise järele. Kuigi eestlaste lemmikuteks on ja jäävad alati klassikalised jäätisemaitsed, siis oleme märganud populaarsuse tõusu aina eksootilisemate maiuste puhul,“ ütles Lidl Eesti kommunikatsioonispetsialist Kaspar Kütt. „Võtame näiteks kookose- või matcha tee-maitselised jäätised või erinevad sorbetid. Aina rohkem on võidukäiku tegemas ka taimsed valikud – see on jäätisemaailmas suur trend, mida näeme aina rohkem ka Eesti klientide eelistustes,“ lisas Kütt.
Lidli jäätisevalikus on nii traditsioonilised vanilje- ja šokolaadivariandid kui ka põnevamad maitsed kõigile maiasmokkadele. Kõikidest Lidli poodidest Eestis leiab kolm põnevat jäätisebrändi: Ballino, Gelatelli ja Bon Gelati. Kõik kolm on juba leidnud oma tee eestlaste südamesse, kuid milline neist kõige populaarsem on?
Lidli sotsiaalmeedias läbi viidud küsitlus andis vastuse: 38% vastajatest eelistavad Gelatellit, napi kaotusega 36% vastajatest naudivad kõige rohkem Ballino jäätist ja 26% valisid siiski oma lemmikuks Bon Gelati jäätised.
Seega võib öelda, et kõik Lidli jäätised on enam-vähem võrdselt armastatud! Lisaks lemmikbrändidele uurisime oma jälgijatelt, mis nende lemmikmaitsed on, ning enim populaarsust kogunud maitseks osutus traditsiooniline vanillijäätis. Muidugi olid ära mainitud ka teised eestlaste lemmikud, nagu šokolaadi- ja sidrunijäätised, ja tugeva soorituse tegi ka eestlastele pisut eksootilisem pistaatsiajäätis.
Lidli jäätised on valmistatud kvaliteetsetest koostisosadest, mis tagavad rikkaliku ja erilise maitseelamuse. Klientide heameeleks on poodides olemas jäätiste multipakendid, mis võimaldavad jäätist suuremas koguses osta.
Eesti Statistikaameti andmetel sööb eestlane külma maiust aasta jooksul keskmiselt 5,9 kilo. Seda on ligi 37% rohkem kui meie lõunanaabrite juures, kes tarbivad aastas jäätist 3,74 kilogrammi. Eestis toodeti möödunud aastal 8 483,2 tonni jäätist.
Lidlist
Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja kogu Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 12 350 kauplust ja enam kui 220 logistikakeskust 31 riigis üle maailma.
Odavpoeketina pakub Lidl oma klientidele optimaalseimat hinna-kvaliteedi suhet. Lihtsus ja protsessidele orienteeritus juhivad igapäevategevusi nii kauplustes, logistikakeskustes kui teistes üksustes. Standardiseeritud protsesside kavandamise ja struktuurse ülesehituse eest on vastutav Lidl Stiftung, mille peakontor asub Neckarsulmis.
Lidlis töötab üle 375 000 töötaja. Tööd Lidlis iseloomustab dünaamilisus ja õiglus omavahelistes suhetes, mille väljundiks on tugevad meeskonnad üle maailma.
Igapäevategevustes võtab Lidl vastutuse inimeste, ühiskonna ja keskkonna eest. Lidlis tähendab jätkusuutlikkus oma kvaliteedilubaduse täitmist iga päev.
Jaekontserni Schwarz Grupi käive 2023. aastal oli 167,2 miljardit eurot.