Lidl Eesti laste jalgpallitiim saatis Šveitsi koondise võidukalt EM-i veerandfinaali

Lidl, UEFA EURO 2024 ametlik partner, viis Saksamaale jalgpalli EM-ile ametlikeks mängija saatjateks 11 Eesti last. Eesti lapsed viisid Šveits – Itaalia kaheksandikfinaalis väljakule Šveitsi koondislased, kes põnevas mängus ka Itaalia meeskonnast jagu said.

04.07.2024 | Berliin

Lidl Kids Team

Eesti Lidl Kids Team sõitis Saksamaale Berliini juba 28. juunil, ehk päev enne suurt mängu. 29. juunil algas suur ettevalmistustöö pihta ning lapsed said mitu korda staadionile kõndimist läbi harjutada, õppides selgeks muuhulgas, kuidas tunnelis seista, kuidas väljakule kõndida ja mis hetkel sealt ära tulla.

Eesti lapsed said oma vaba aega sisustada mängimisega ja neid külastasid ka UEFA maskott Albärt ja legendaarne Itaalia jalgpallur Gianluca Zambrotta, kellega kõik lapsed said pilte teha.

Lapsed suundusid murule Šveitsi koondislastega ning Itaalia koondist saatsid Läti lapsed. Naaberriigid said aga omavahel hästi läbi ja peale hümnide kuulamist said lapsed tagasi minna oma vanemate juurde, kus nad said rahus mängu nautida. Eesti laste õnneks nende saadetud Šveitsi tiim võitis Itaaliat 2:0!

Kogu ürituse organisatsioon oli super, lennujaama saabumisest kuni hetkeni, kui tagasi koju jõudsime. Lapsed said positiivse elamuse ja mälestuse kogu eluks. Lisaks sellele, et nad said staadionile jalgpallureid saata, said nad uued sõbrad, kellega põnevaid mänge mängida. Samuti kõiksugu põnevaid ja toredaid ametlikke meeneid, nagu seljakott, riided, jalanõud, jalgpalli, kogumiskaardid ja palju muud. Vanematele oli korraldatud linnatuur, kus saime tutvuda Berliini vaatamisväärtustega ja loomulikult jalgpallimatsi staadionil vaadata, mis oli elamus omaette. Suur tänu Lidlile selline fantastilise elamuse eest!“ tänas õnnelik lapsevanem.

Sport on oluline osa Lidli pikaajalisest pühendumusest tervise edendamisele lisaks teadlikule toitumisele ja teame, milline roll on inspireerivatel suurtel spordiüritustel laste ajendamisel osalema spordis. Seetõttu aitab Lidl Kids Team’i liikmeks saamine lastel üle kogu Euroopa seda inspiratsiooni ammutada ja loodetavasti inspireerib see rohkem lapsi üle Euroopa aktiivsemalt tegutsema. Üle Euroopa saadab Lidl EM-lõppturniirile rohkem kui 1100 last. Konkursil said osaleda lapsed vanuses 6-10 aastat sõltumata nende soost, päritolust või füüsilistest või vaimsetest võimetest. Eestist kandideeris rohkem kui 4000 last ja võitjaks osutus lapsi üle Eesti.

Eesti Lidl Kids Teami liikmed olid:

  • Sten (Peetri)
  • Kaspar (Tiskre)
  • Helena Lovisa (Tallinn)
  • Sebastian (Tallinn)
  • Birgit (Tallinn)
  • Nikita (Narva)
  • Artur (Tallinn)
  • Charlotte (Kiili)
  • Oskar (Sõmeru)
  • Miila (Viru-Jaagupi)
  • Hanna Loore (Tallinn)

Lidlist

Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja kogu Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 12 350 kauplust ja enam kui 220 logistikakeskust 31 riigis üle maailma.

Odavpoeketina pakub Lidl oma klientidele optimaalseimat hinna-kvaliteedi suhet. Lihtsus ja protsessidele orienteeritus juhivad igapäevategevusi nii kauplustes, logistikakeskustes kui teistes üksustes. Standardiseeritud protsesside kavandamise ja struktuurse ülesehituse eest on vastutav Lidl Stiftung, mille peakontor asub Neckarsulmis.

Lidlis töötab üle 375 000 töötaja. Tööd Lidlis iseloomustab dünaamilisus ja õiglus omavahelistes suhetes, mille väljundiks on tugevad meeskonnad üle maailma.

Igapäevategevustes võtab Lidl vastutuse inimeste, ühiskonna ja keskkonna eest. Lidlis tähendab jätkusuutlikkus oma kvaliteedilubaduse täitmist iga päev.

Jaekontserni Schwarz Grupi käive 2023. aastal oli 167,2 miljardit eurot.

Pressikontakt

Korporatiivkommunikatsiooni osakond
press@lidl.ee

Jaga

Vaata lisa