Lidl Eesti alustab südamliku jõulukampaaniaga: iga ostetud õunakilo aitab leevendada eakate üksindust

Käesolevast nädalast on Lidl Eesti käivitanud heategevusliku jõulukampaania, mille raames annetatakse iga kauplustes müüdud õunakilogrammi pealt 10 senti MTÜ-le Vabatahtlikud Seltsilised. Kogutud toetusega luuakse erilised tegeluskastid, mis on suunatud eakate ja erivajadustega inimeste üksinduse leevendamisele.

25.11.2025 | Tallinn

Lidli jõulukampaania tekst.

Jõulud on hoolimise ja märkamise aeg, kuid paljudele eakatele ja erivajadustega inimestele Eestis tähendab pühadeperiood süvenevat isolatsioonitunnet. Lidl Eesti soovib sel aastal ulatada abikäe just neile kogukonnaliikmetele, tehes koostööd organisatsiooniga, mis viib kokku abivajajad ja hoolivad vabatahtlikud.

Lidlile on oluline olla osa kogukonnast ja toetada neid, kes seda kõige enam vajavad. Õunad on eestlaste jõululaual aukohal ning otsustasime siduda tervisliku valiku heateoga,“ sõnas Lidl Eesti vastutustundliku ettevõtluse spetsialist Liis Kiviloo. „Iga ostetud õunakiloga saavad meie kliendid teha väikese, kuid suure mõjuga kingituse, aidates tuua seltsi ja rõõmu neile, kes tunnevad end üksikuna.

Kampaania käigus kogutud annetused suunatakse MTÜ Vabatahtlikud Seltsilised tegeluskastide loomiseks. MTÜ Vabatahtlikud Seltsilised on pühendunud eakate ja puuetega inimeste üksilduse leevendamisele Eesti kogukondades.

Tegeluskastid sisaldavad kaasahaaravaid mänge ja harjutusi, mis on välja töötatud koostöös vaimse ja füüsilise tervise ekspertidega. Need ei ole lihtsad kingipakid, vaid hoolikalt koostatud abivahendid organisatsiooni vabatahtlikele, kes külastavad eakaid ja puuetega inimesi. Nende eesmärk on pakkuda ühist tegevust, arendada vestlust ning vähendada isolatsioonist tulenevaid kahjulikke mõjusid tervisele.

Tegeluskastid on valmistatud taaskasutatavatest materjalidest ja sisaldavad mõtte- ja mäluharjutusi, liikumisvõimalusi üksi või kaaslasega, töövahendeid loovate tegevuste jaoks ning tervisliku toitumise retsepte.

Lidlist

Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja kogu Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 12 350 kauplust ja enam kui 220 logistikakeskust 31 riigis üle maailma.

Odavpoeketina pakub Lidl oma klientidele optimaalseimat hinna-kvaliteedi suhet. Lihtsus ja protsessidele orienteeritus juhivad igapäevategevusi nii kauplustes, logistikakeskustes kui teistes üksustes. Standardiseeritud protsesside kavandamise ja struktuurse ülesehituse eest on vastutav Lidl Stiftung, mille peakontor asub Neckarsulmis.

Lidlis töötab üle 375 000 töötaja. Tööd Lidlis iseloomustab dünaamilisus ja õiglus omavahelistes suhetes, mille väljundiks on tugevad meeskonnad üle maailma.

Igapäevategevustes võtab Lidl vastutuse inimeste, ühiskonna ja keskkonna eest. Lidlis tähendab jätkusuutlikkus oma kvaliteedilubaduse täitmist iga päev.

Jaekontserni Schwarz Grupi käive 2023. aastal oli 167,2 miljardit eurot.

Pressikontakt

Korporatiivkommunikatsiooni osakond
press@lidl.ee

Jaga

Vaata lisa