Lidli kaupluste avamine võitis Kuldmuna Eesti suurimal loovusfestivalil

Lidli Eesti kaupluste avamine võitis Kuldmuna korporatiivkommunikatsiooni kategoorias Eesti suurimal loovusfestivalil Kuldmuna 2022. Lisaks pälvis ettevõte Hõbemuna sündmuse kommunikatsiooni kategoorias.

16.05.2022 | Tallinn

Lidli avamine Eestis

Lidli avamine Eestis

Võidumune jagati 13. mail toimunud Kuldmuna galal eelmise aasta parimatele reklaami, disaini, digitaalse reklaami, suhtekorralduse ja üritusturunduse tegudele. Võitjad selgitati välja kokku Kuldmunale esitatud 822 töö hulgast, millest populaarseimad kategooriad olid bränding, PR ja üritusturundus. Kokku kuulutati välja 47 Kuldmuna, 57 Hõbemuna, 60 Pronksmuna ja 7 erimuna võitjad. 

Lidl Eesti korporatiivkommunikatsiooni osakonna esindaja Katrin Seppel ütles, et 3. märtsil toimunud Lidli avamine oli üks viimaste aastate enim kõneainet pakkunud teemasid Eestis. „Nädalaid kestnud ülisuur meediahuvi kulmineerus avamisnädalal sadade kajastustega nii riiklikes, kohalikes kui ka välismaistes meediaväljaannetes. Uudis Lidli avamisest jõudis iga Eesti elanikuni vähemalt 10 korda. Meie tugevuseks avamise kommunikatsioonis oli sõnumi lihtsus ja selgus, mille tulemusel oli Eesti inimeste huvi Lidli kaupluste külastamise vastu väga suur. Kuigi avamisaeg sattus mitmes mõttes väga pingelisele ajale, tuli Lidli meeskond väljakutsetega erakordselt hästi toime. Oleme väga rõõmsad professionaalide tunnustuse ning saavutatud eesmärkide üle,“ lisas Seppel.

Kuldmuna PR-žürii esimees Taavi Linnamägi sõnul oli Lidli avamine tähelepanuväärne. „Lidli poeketi lansseerimine langes ühiskonnas väga keerulisele ja pingelisele ajale, kus äsja olid seljatatud koroonapiirangud, kuid puhkenud sõda muutis inimesed ärevaks ning muutis ajutiselt oluliselt nende kindlustunnet ja tarbimisharjumusi. Neist väljakutsetest hoolimata suutis Lidl oma sõnumi hästi publikuni viia, sai edukalt hakkama avalikkuse ootuste juhtimisega ning suhtekorraldusele seatud eesmärgid said edukalt täidetud.“

Lidli avamist toetasid kommunikatsioonibüroo KPMS ja üritusturundusagentuur Elamusstuudio.

Lidlist

Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 11 550 kauplust ja enam kui 200 logistikakeskust 31 riigis.

Odavpoeketina pakub Lidl oma klientidele optimaalseimat hinna-kvaliteedi suhet. Lihtsus ja protsessidele orienteeritus juhivad igapäevategevusi nii kauplustes, logistikakeskustes kui teistes üksustes. Standardiseeritud protsesside kavandamise ja struktuurse ülesehituse eest on vastutav Lidl Stiftung, mille peakontor asub Neckarsulmis.

Lidlis töötab üle 341 000 töötaja. Tööd Lidlis iseloomustab dünaamilisus ja õiglus omavahelistes suhetes, mille väljundiks on tugevad meeskonnad üle maailma.

Igapäevategevustes võtab Lidl vastutuse inimeste, ühiskonna ja keskkonna eest. Lidlis tähendab jätkusuutlikkus oma kvaliteedilubaduse täitmist iga päev.

Jaekontserni Schwarz Grupi käive 2020. aastal oli 125,3 miljardit eurot.

Pressikontakt

Korporatiivkommunikatsiooni osakond
press@lidl.ee

Kategooria


Jaga

Vaata lisa