Lidli kampaania võitis 2021. aasta värbamisturundusteo Grand Prix

Lidl poetöötajate värbamiskampaania „Palju õnne parima töökoha puhul“ saavutas 2021. aasta värbamisteo Grand Prix värbamisturundustegude konkursil KICKOFF 2022. Lidli värbamiskampaania pälvis võidu 41 konkursile esitatud värbamisturundusteo hulgast. Lisaks pälvis Lidli esikoha ka tööandja brändingu terviklahenduse ja integreeritud kampaania kategoorias.

18.03.2022 | Tallinn

Värbamisturundusteo auhinnad

Värbamisturundusteo auhinnad

Neljandat aastat toimuva konkursi korraldajateks on tööandja brändingu agentuur Instar EBC, CV-Online ja Helo Tamme värbamisblogi.

Lidli kampaania muutis eriliseks asjaolu, et tegemist on Eesti jaekaubandusturul uue tegijaga ning paljud kandidaadid tööandjat veel ei tunne. Samuti oli erakordne värvatavate suur arv ning regionaalne mõõde – korraga tuli leida töötajaid nelja linna – Tallinnasse, Tartusse, Pärnusse ning Narva.

Lidl Eesti personaliosakonna juhi Liina Kippasto ütles auhinda vastu võttes: „Oleme võtnud endale eesmärgiks olla oma valdkonna parim tööandja Eestis. Antud kampaania ja selle sõnumitega soovisime eelkõige esile tuua Lidli meeskonna tugevust ja seda, kui oluline on ettevõttele iga töötaja. Meeskonnatöö tulemusel sündis omanäoline ja silmapaistev kampaania, mille käigus tulime välja jaekaubandussektori kohta erakordsete ja tavatute sõnumitega, näiteks tõime välja sektori parima palga ja lisahüved. Oleme väga rõõmsad professionaalide tunnustuse ja saavutatud eesmärkide üle. Samuti on hea meel, et meie kampaania kutsus esile laiaulatusliku avaliku debati ja tõi kaasa muutusi kogu sektoris.“

Žürii hinnangul tegi Lidli kampaania eriliseks see, et lisaks värbamiskampaania läbiviimisele raputas ettevõte kogu valdkonda ja tänu Lidli tegudele muutusid ka konkreetses sektoris asjad praktiliselt päevapealt paremaks.

Aasta värbamisteo ja värbaja valis välja zürii koosseisus: Tiina Hiob (TLÜ Balti filmi, meedia ja kunstide instituudi reklaamiteooria ja reklaamipsühholoogia lektor, reklaami ja suhtekorralduse õppekava kuraator), Anneli Aab (Work in Estonia juht (EAS)), Mailis Neppo (PARE), Maris Viires (Helmes HR Head, Talent Acquisition and Employer Branding Area Lead), Kairi Kreek (Politsei- ja Piirivalveamet, turundusspetsialist), Helo Tamme (Eesti Personalijuhtide LinkedIn grupi looja ja eestvedaja ning värbamisblogi “Mis muudab töökuulutuse atraktiivseks” autor) ning Karla Oder (CV-Online (CV.ee) turundusjuht).

Lidlist

Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 11 550 kauplust ja enam kui 200 logistikakeskust 31 riigis.

Odavpoeketina pakub Lidl oma klientidele optimaalseimat hinna-kvaliteedi suhet. Lihtsus ja protsessidele orienteeritus juhivad igapäevategevusi nii kauplustes, logistikakeskustes kui teistes üksustes. Standardiseeritud protsesside kavandamise ja struktuurse ülesehituse eest on vastutav Lidl Stiftung, mille peakontor asub Neckarsulmis.

Lidlis töötab üle 341 000 töötaja. Tööd Lidlis iseloomustab dünaamilisus ja õiglus omavahelistes suhetes, mille väljundiks on tugevad meeskonnad üle maailma.

Igapäevategevustes võtab Lidl vastutuse inimeste, ühiskonna ja keskkonna eest. Lidlis tähendab jätkusuutlikkus oma kvaliteedilubaduse täitmist iga päev.

Jaekontserni Schwarz Grupi käive 2020. aastal oli 125,3 miljardit eurot.

Pressikontakt

Korporatiivkommunikatsiooni osakond
press@lidl.ee

Kategooria


Jaga

Lisamaterjal
Vaata lisa